Häromdagen när jag var ute på stockholms gator Åsögatan såg jag en Renault Dauphine, röd alldeles nylackad såg den ut. precis en sådan hade jag och min familj när jag var liten. Jag har inte kört bil på 17 år men fick jag tag i en sådan bil så skulle jag börja köra igen...med stolthet. Oh om jag bara kunde mecka....Från en söderböna snart 55
Haha ja det var ju lätt att hitta i stadens djungel....Dessutom är jag gift sedan 20 tillbaka. Men jag är väldigt sugen på en renault
ja den var röd och sååååå vacker...Vill haaaa
ja kanske det, skulle ju vara kul. är inte ofta jag ser en sådan fin bil i Stockholm nu för tiden.....går det att få tag i en ordninggjord dauphine över huvudtaget tror du /ni?
Monica
monicani wrote:Häromdagen när jag var ute på stockholms gator Åsögatan såg jag en Renault Dauphine, röd alldeles nylackad såg den ut. precis en sådan hade jag och min familj när jag var liten. Jag har inte kört bil på 17 år men fick jag tag i en sådan bil så skulle jag börja köra igen...med stolthet. Oh om jag bara kunde mecka....Från en söderböna snart 55
oj vilka goa bilar du hade....Den röda doffen tog jag kort på med min lilla telefon och där syns reg. numret. Men det får jag nog inte publicera här kanske. Jag skulle nästan göra vad som helst för att få sitta i en doffe igen. Var på sextiotalet sist...Minns t.o.m doften...