Vad är det för mening med Renault Assistans .........
Moderator: Forumpolisen
Vad är det för mening med Renault Assistans .........
........om jag får svaret från verkstaden (Volvo/Renault) "vi kan titta på den den 9 Augusti ?????????
Det är ju för fan nu jag behöver bilen!
Den är servad för dyra pengar för mindre än 2 månader sedan och jag får hem ett vackert brev där de berättar om att jag har Renault Assistans garanti?
Det är ju för fan nu jag behöver bilen!
Den är servad för dyra pengar för mindre än 2 månader sedan och jag får hem ett vackert brev där de berättar om att jag har Renault Assistans garanti?
Laguna II V6
Leif Hansson
Eslöv
Leif Hansson
Eslöv
den 9 onde är bara för att titta på bilen, så det kunde du lika gärna skicka ett foto av bilen , lika effektivt. Sedan när du fått in bilen så kommer verkstaden att konstatera att de inte har rätt delar tillgängliga
när du väl fått en ny tid så kommer svaret bli att det var inte rätt saker de fått hem så det är bara att boka en ny tid hoppas att det blev bra till slut
90% av gångerna jag lämnat in så har det krävts mer än ett besök, även när felet varit känt i förväg pga återkallning.
HÄPP
när du väl fått en ny tid så kommer svaret bli att det var inte rätt saker de fått hem så det är bara att boka en ny tid hoppas att det blev bra till slut
90% av gångerna jag lämnat in så har det krävts mer än ett besök, även när felet varit känt i förväg pga återkallning.
HÄPP
Ola Olofsson
Megane kupe 1.5dci -13, Volvo XC60 D5AWD-15
Megane kupe 1.5dci -13, Volvo XC60 D5AWD-15