pioneer avic x1 frågor
Moderator: Forumpolisen
-
- Firstname: ercan
- Surname: mamudovski
pioneer avic x1 frågor
vad ska jag veta när jag kopplar denna förutom strom och högtalar sticken
har hört nått om speed cabel var ska den sitta och varför?
har hört nått om speed cabel var ska den sitta och varför?
Ercan
malmö
clio 172 ph2
malmö
clio 172 ph2
-
alla bilar har inte en sådan,till min laguna finns det,märkte det när jag kopplade in stereon och den höjde och sänkte med hastigheten,beror nog på att den finns med gps....kör man med hederlig vajer till hastighets mätaren,får man skaffa adapter så man får det elektriskt,var vet jag inte.....CLIO 16V SWEDEN wrote:jo den behöver det
läste nått om hastighets signal ska kopplas
var finns den i bilen
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
-
har du ringt Pioneer?
du ska använda den kabeln om möjligt för att få en mera exact beräkning av hastighet, beräknad ankomst, förvarning m.m
använder du GPS signalens hastighets beräknin så blir det inte lika exact, men funkar bra.
Om du Ringer till Pioneer, så kolla vad deras kablage för Renault kan göra för dig, finns bra info på deras hemsida,
http://www.pioneer.se/se/products/25/38 ... rview.html
du ska använda den kabeln om möjligt för att få en mera exact beräkning av hastighet, beräknad ankomst, förvarning m.m
använder du GPS signalens hastighets beräknin så blir det inte lika exact, men funkar bra.
Om du Ringer till Pioneer, så kolla vad deras kablage för Renault kan göra för dig, finns bra info på deras hemsida,
http://www.pioneer.se/se/products/25/38 ... rview.html
laguna touring 2.0T 2004