Den 16:e juni är det åter dags för Locknevi Classic Motor Show. Träffen äger rum i Locknevi, som är en liten mysig ort belägen mellan Vimmerby och Västervik i Småland. I år anordnas evenemanget för 10:e året i rad, så lite speciella överraskningar väntar. Det traditionsenliga "rallyt" körs även detta år, där vi bl.a. får se Rolf "Gordinisten" Carlsson och Göran Martinsson in action i deras blå Gordinibilar.
Instämmer Mange! Det var trevligt som vanligt! Rallyt är ju en lite speciell aktivitet där som alltid är uppskattad.
Fick du med några bra bilder från rallyt resp utställningen? De batterierna jag hade köpt som reserv till min digitalkamera tog ju slut efter bara 7-8 bilder... Kvalité ala nada...
Tack för assistansen med vid släpet, det hade varit tight att parkera Doffen rätt annars...
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709 Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
vi bestämde ju oss så sent för Locknevi så jag fick vackert stå på parkeringen men det gjorde inget.
Hemresan gick sådär faktiskt. Glad att vi kom hem alls. Gubben ska fixa med förgasaren nu innan nordiska så jag hoppas den funkar tills dess annars är det tveksamt om jag/vi törs åka med den så långt.
Men vi håller väl tummarna...
själv tog jag inte så många kort men har på din , Mathias
Viktoria Lindquist-Skänninge- åker Renault Dauphine 1959
*medlem nr 1625*