reparationshandbok laguna 02 köpes
Moderator: Forumpolisen
reparationshandbok laguna 02 köpes
har någon en sådan eller vet var man kan köpa en.även en cdrom skiva skulle fungera.raimo 044-211909
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fuzzion</i>
Hittade dock någon från 2005 på tyska.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Hmm den är jag intresserad av
Jag har massor av PDF filer till Laguna 2001 --> om någon vill ha, det är filer jag hittat på Hemsidor, vet inte hur det är ställt med ev copyright på dom. Men vill någon ha.. maila [:)]
Jag har massor av PDF filer till Laguna 2001 --> om någon vill ha, det är filer jag hittat på Hemsidor, vet inte hur det är ställt med ev copyright på dom. Men vill någon ha.. maila [:)]
Drar upp en gammal tråd här.. någon som har lyckas fått fram en Rep bok till Laguna II ?
eller någe liknande ??
eller någe liknande ??
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Denna bok har funnits ett litet tag:
Haynes Renault Laguna Petrol & Diesel (00 - 05)
Hatchback & Sport Tourer (Estate). Does NOT cover 'Phase 2' model range introduced Feb 2005
Petrol: 1.6 litre (1598cc), 1.8 litre (1783cc) & 2.0 litre (1998cc). Does NOT cover models with 2.0 litre iDE or 3.0 litre V6 engines.
Turbo-Diesel: 1.9 litre (1870cc) & 2.2 litre (2188cc)
Book No: 4283
ISBN: 9781844252831
Köpte mitt ex på Adcenter för 300:-
Haynes Renault Laguna Petrol & Diesel (00 - 05)
Hatchback & Sport Tourer (Estate). Does NOT cover 'Phase 2' model range introduced Feb 2005
Petrol: 1.6 litre (1598cc), 1.8 litre (1783cc) & 2.0 litre (1998cc). Does NOT cover models with 2.0 litre iDE or 3.0 litre V6 engines.
Turbo-Diesel: 1.9 litre (1870cc) & 2.2 litre (2188cc)
Book No: 4283
ISBN: 9781844252831
Köpte mitt ex på Adcenter för 300:-
Fredrik Lenngren
Norrköping
Laguna III 2,0 dCi
Norrköping
Laguna III 2,0 dCi
Du menar sånadär lågseriebilar som Saab o VovloLENN wrote:Nej, tyvärr så är den på engelska. Det är bara dom "vanligaste" bilarna som översätts till svenska.
Renault tillverkar väl volvos årsproduktion på ca:3 veckor har jag för mej
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
TIS
Hej
Har någon en fungerande version av denna, De Renault TIS (Dialogys) på cdrom eller dvd och då menar jag att den funkar till 100% och man kan mata in all info om sin bil och det går att spara ochså denna info man matat in !
har 2st uppsättningar men ingen funkar vidare bra tror att det båda är samma, jag har version 3.0.6.
MrDTS
Har någon en fungerande version av denna, De Renault TIS (Dialogys) på cdrom eller dvd och då menar jag att den funkar till 100% och man kan mata in all info om sin bil och det går att spara ochså denna info man matat in !
har 2st uppsättningar men ingen funkar vidare bra tror att det båda är samma, jag har version 3.0.6.
MrDTS
Re: TIS
Jag har Dialogys ver 3.0.4 och den fungerar bra, MEN jag höll på några gånger att installera och ominstallera innan jag fick den att fungera. Har för mig att det är viktigt i vilken ordning man installerar programmen och att man kör Adobe Acrobat 4 och inget annat.MrDTS wrote:Hej
MrDTS
Dock vill jag inte sälja den och piratkopior är ju förbjudet.....
Laguna II V6 & Espace 2.0 T & Volvo 480 Turbo
Per Johnsson
Per Johnsson
Re: TIS
kan du spara på din ??V6+V6 wrote:Jag har Dialogys ver 3.0.4 och den fungerar bra, MEN jag höll på några gånger att installera och ominstallera innan jag fick den att fungera. Har för mig att det är viktigt i vilken ordning man installerar programmen och att man kör Adobe Acrobat 4 och inget annat.MrDTS wrote:Hej
MrDTS
Dock vill jag inte sälja den och piratkopior är ju förbjudet.....
och hur funkar det ?
MrDTS
dialogis
min är v3.44 den funkar klockrent men det finns inte uppgifter om vel satis förmodligen beroende på att den är svensk.ps har du cd8 om inte funkar inte rephandboken
mer hästar ännumera åkkomfort Vel Satis 3.5 V6 Nisse Åberg veda
har du något till vel satis behöver veta hur man demonterar mittkonsollen ring 070-5901137chh wrote:<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fuzzion</i>
mer hästar ännumera åkkomfort Vel Satis 3.5 V6 Nisse Åberg veda