"Pundar bil"
Moderator: Forumpolisen
"Pundar bil"
Jaha lyckades igen, missade min besiktningstid
Om någon ser en obesiktat "pundar" Clio Sport i Stockholm som är obesiktad, var snäll och inte tipsa polisen den är min, jag ska besikta på torsdag

Om någon ser en obesiktat "pundar" Clio Sport i Stockholm som är obesiktad, var snäll och inte tipsa polisen den är min, jag ska besikta på torsdag

Anders Jonsson
Tungelsta
-63 Dauphine nytt projekt
För länge sedan, Clio Sport -01
Tungelsta
kanske är en bra idé från deras sida men för mig så funkar det inte. Svårt att veta ett halvår innan vad man skall göra...Det var det som hände för anders i detta fallet 

Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

- Jolle_Pborn
Ojoj..Öh..planerar inte ni året efter besiktningstiden? Hmm..kan ju vara svårt om man har flera bilar. Att hålla reda på alla tider man får alltsåmange wrote:kanske är en bra idé från deras sida men för mig så funkar det inte. Svårt att veta ett halvår innan vad man skall göra...Det var det som hände för anders i detta fallet

"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
vi är inte tankspridda..... vi tycker bara om att göra en sak itaget så att det blir riktigt bra gjort jmf mot det täckta könet... göra en massa saker samtidigt halvdantJolle_Pborn wrote:Sen hjälper det inte att man är kille och är sådär lagom tankspridd

Hmm okey man är väl lite tankspridd

Jo klart att man planerar livet efter besiktningstidenkmfdm wrote:Ojoj..Öh..planerar inte ni året efter besiktningstiden? Hmm..kan ju vara svårt om man har flera bilar. Att hålla reda på alla tider man får alltsåmange wrote:kanske är en bra idé från deras sida men för mig så funkar det inte. Svårt att veta ett halvår innan vad man skall göra...Det var det som hände för anders i detta fallet

Men på de gamla bilarna får jag aldrig förinbokade tider efterssom slutsiffran inte bestämmer när bilen skall besiktigas + att man bara gör det va annat år

mange wrote:vi är inte tankspridda..... vi tycker bara om att göra en sak itaget så att det blir riktigt bra gjort jmf mot det täckta könet... göra en massa saker samtidigt halvdantJolle_Pborn wrote:Sen hjälper det inte att man är kille och är sådär lagom tankspridd![]()
![]()
Hmm okey man är väl lite tankspridd

Det blir bara nåt elakt ändå

"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Komma ihåg besiktningstid
Men herregud har ni inte använt er av möjliheten att få en påminnelse via MAILEN. Det gick i alla fall för nå't år sen ! Du bestämmer själv hur lång tid i förväg du vill ha maulet !
mvh GJ
mvh GJ
Re: Komma ihåg besiktningstid
[quote="Göte J"]Men herregud har ni inte använt er av möjliheten att få en påminnelse via MAILEN. Det gick i alla fall för nå't år sen ! Du bestämmer själv hur lång tid i förväg du vill ha maulet !
mvh GJ[/quote
Annars får jag börja med röda snören runt fingrarna för alla viktiga saker jag ska komma ihåg
mvh GJ[/quote
Annars får jag börja med röda snören runt fingrarna för alla viktiga saker jag ska komma ihåg

Anders Jonsson
Tungelsta
Tungelsta
Kan tillägga att det inte längre är en "pundar clio" den gick igenom utan anmärkning, så nuj ska jag börja jaga efter någon som kan utföra en 6000 mila service till lämplig kostnad med stämpel i boken. Trevlig helg alla CRS folk samt forum medlemmar 

Anders Jonsson
Tungelsta
Tungelsta