Vad behövs köpas till MoK?

Allmänna diskussioner kring motorer och elektronik.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
svanjr

Vad behövs köpas till MoK?

Post by svanjr »

Hejsan! Tänkte sätta in en motor 0 kupévärmare i min Laguna-98 2.0, och skulle vilja veta vilka produkter jag måste köpa för att ha ett komplett system. Jag vill ha alla produkter, och sedan kommer en person att installera allt åt mig, men när jag kollar runt så hittar jag inga kompletta paketlösningar att köpa. Bara en massa lösa saker, o jag vet inte vad som behövs. Kan inte någon antingen säga om det finns kompletta paket någonstans, eller säga vilka saker jag ska ha? Har sett att det finns Defa eller Calix. Så något av dem vore bra. Gärna så billigt som möjligt. Jag tackar på förhand. Tack.

//Svanberg
Jolle_Pborn

Post by Jolle_Pborn »

Går du in på micro, mekonomen eller volvo så vet de vad som behövs. Säg att du vill ha en motorvärmare med kupé uttag.

När jag köpte fick jag: Motorvärmare, kontakt, clips och värmeskydd.
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
svanjr

Post by svanjr »

tack för svaret! Jag gör väl så. Men kommer du i håg vad du fick betala för allt?

//Svanberg
mange
Forumpolis

Post by mange »

Påminner om forumsreglerna
:D
http://forum.clubrenaultsverige.com/vie ... php?t=4134 speciellt det om namn och ort
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Jolle_Pborn

Post by Jolle_Pborn »

svanjr wrote:tack för svaret! Jag gör väl så. Men kommer du i håg vad du fick betala för allt?

//Svanberg
Pris på Vovlo:
Motorvärmare 875:-
Kontakt 480:-
Strålningskydd 60:-
Clips 20:-

Priserna är ej ord. pris utan med rabatt.
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
Post Reply