Dålig reklam för svenskt bilmärke
Moderator: Forumpolisen
Dålig reklam för svenskt bilmärke
Kan bara inte låta bli - även om det är Vlovlo C30 reklam...
http://www.volvocars.com/campaigns/MY07 ... efault.htm
Tror att det säljer bäst på Toys R Us
http://www.volvocars.com/campaigns/MY07 ... efault.htm
Tror att det säljer bäst på Toys R Us

"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Haha, tja som reklamfilm var det nog ingen höjdare 

Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Nu får man väl sk*t, men jag har gått i tankar att köpa en sån där... Men jag vet inte.. det går emot mina principer att köpa en ford, men sa ju samma sak om volvo för en del år sen och nu är man inne på sin andra.
Jens Håkansson - Charlscrown
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
Stod på Aftonbladet.se igår att antisladdprogrammet inte är urkopplingsbart pga bilens känsliga vägegenskaper. Då lär väl mycket utav det roliga försvinna om man har ett program som går in och styr upp i tid och otid.mange wrote:visst ser den ganska tuff ut och tydligen har volvo jobbat hårt för att få roliga köregenskaper... men man kommer inte ifrån att det är en Volvo
Åker Saab 9-3 2.0T -98 förtillfället
Teemu Kaapola - Hallsberg
Teemu Kaapola - Hallsberg
Har man bemödat sig om att göra en "tuff" liten bil som skall stjäla kunder av tüskarna, så hade det varit en fördel om inte nosen ser ut som vilken S40/V50 som helst. Samma sak med sidolinjerna. Fast det kanske är meningen att alla medtrafikanter skall se den BAKIFRÅN 

"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Du menar att man kommer ikapp den och den ligger som en bromskloss ivägenkmfdm wrote:Har man bemödat sig om att göra en "tuff" liten bil som skall stjäla kunder av tüskarna, så hade det varit en fördel om inte nosen ser ut som vilken S40/V50 som helst. Samma sak med sidolinjerna. Fast det kanske är meningen att alla medtrafikanter skall se den BAKIFRÅN


Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Givetvis. Bra att jag inte blev missförstådd.Dennis wrote:Du menar att man kommer ikapp den och den ligger som en bromskloss ivägenkmfdm wrote:Har man bemödat sig om att göra en "tuff" liten bil som skall stjäla kunder av tüskarna, så hade det varit en fördel om inte nosen ser ut som vilken S40/V50 som helst. Samma sak med sidolinjerna. Fast det kanske är meningen att alla medtrafikanter skall se den BAKIFRÅNFör att man sedan kör om den och den försvinner snabbt i backspegeln.
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Dom jämförde mini cooper mot c30 t5an ,i en tidning gissa vilken som var roligast att köra,och vilken som var tystast. inredningen på c30 är en s40 så sitter man i bilen kan man tro att man har en sån,Mini har livit en stor succe pga att folk vill ha en rolig bil, inte att den är tyst,tråkig och inte ger någon körkänsla...mange wrote:visst ser den ganska tuff ut och tydligen har volvo jobbat hårt för att få roliga köregenskaper... men man kommer inte ifrån att det är en Volvo
Jag tycker personligen så att tidiga "gti" bilar är roligast..
Min R5gte är en rolig bil,eftersom körkänslan är total finns inte ens sån trams som servo,nu "känner"man vägen,sedan får man ta i lite när man svänger,vilket bara käns ok för mig,ingen ABS som lägger sig i,bilen bromsar som jag vill..ALLT ger en känsla..
Nu är ju 4D bio inne , i bilar gör man tvärt om gör dom riktigt tråkiga och platta
Skulle jag Köpa en ny Rolig bil skulle jag vilja ha en mini cooper,liten, fräck snabb,stötig precis som det skall vara...
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Saken är enkel.
En skitbil skall ha skitreklam.

En skitbil skall ha skitreklam.



Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Sant. VW's Golf GTI är ju ett tydligt exempel på det. Första generation var riktigt skoj att köra, sedan blev de mer genomarbetade, utrustade och även "tråkigare". Sägs väl att de senaste ska vara mera som originalet, har inte provkört nån utav den senaste GTI-modellen dock.Tony wrote:Dom jämförde mini cooper mot c30 t5an ,i en tidning gissa vilken som var roligast att köra,och vilken som var tystast. inredningen på c30 är en s40 så sitter man i bilen kan man tro att man har en sån,Mini har livit en stor succe pga att folk vill ha en rolig bil, inte att den är tyst,tråkig och inte ger någon körkänsla...mange wrote:visst ser den ganska tuff ut och tydligen har volvo jobbat hårt för att få roliga köregenskaper... men man kommer inte ifrån att det är en Volvo
Jag tycker personligen så att tidiga "gti" bilar är roligast..
Min R5gte är en rolig bil,eftersom körkänslan är total finns inte ens sån trams som servo,nu "känner"man vägen,sedan får man ta i lite när man svänger,vilket bara käns ok för mig,ingen ABS som lägger sig i,bilen bromsar som jag vill..ALLT ger en känsla..
Nu är ju 4D bio inne , i bilar gör man tvärt om gör dom riktigt tråkiga och platta
Skulle jag Köpa en ny Rolig bil skulle jag vilja ha en mini cooper,liten, fräck snabb,stötig precis som det skall vara...
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Såg ett reportage på topgear om dom,första och sista är roligast enligt clarkson,dom andra var enligt honom undermotoriserade och tråkiga..Mathias wrote:Sant. VW's Golf GTI är ju ett tydligt exempel på det. Första generation var riktigt skoj att köra, sedan blev de mer genomarbetade, utrustade och även "tråkigare". Sägs väl att de senaste ska vara mera som originalet, har inte provkört nån utav den senaste GTI-modellen dock.Tony wrote:Dom jämförde mini cooper mot c30 t5an ,i en tidning gissa vilken som var roligast att köra,och vilken som var tystast. inredningen på c30 är en s40 så sitter man i bilen kan man tro att man har en sån,Mini har livit en stor succe pga att folk vill ha en rolig bil, inte att den är tyst,tråkig och inte ger någon körkänsla...mange wrote:visst ser den ganska tuff ut och tydligen har volvo jobbat hårt för att få roliga köregenskaper... men man kommer inte ifrån att det är en Volvo
Jag tycker personligen så att tidiga "gti" bilar är roligast..
Min R5gte är en rolig bil,eftersom körkänslan är total finns inte ens sån trams som servo,nu "känner"man vägen,sedan får man ta i lite när man svänger,vilket bara käns ok för mig,ingen ABS som lägger sig i,bilen bromsar som jag vill..ALLT ger en känsla..
Nu är ju 4D bio inne , i bilar gör man tvärt om gör dom riktigt tråkiga och platta
Skulle jag Köpa en ny Rolig bil skulle jag vilja ha en mini cooper,liten, fräck snabb,stötig precis som det skall vara...
om man säger så här den senaste clio sporten är ju inte så mycket snabbare än en 115hk Gtt sitter ju en 1397cc i en sån, vikten är den största boven mot körglädje..och tekniken tar mer över,och dämpar körglädjen..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen