Fläktmotstånd Clio -91:a
Moderator: Forumpolisen
Fläktmotstånd Clio -91:a
Tjena..Vart hittar jag fläktmotståndet på en Clio RT årsm 91??
mellan framrutan och motorhuven är det plast....under denna plasten sitter fläkten, på fläkten sitter motståndet.
Lycka till
ps Finns en hel del om fläktmotstånd på forumet prova att söka.
Lycka till
ps Finns en hel del om fläktmotstånd på forumet prova att söka.
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
MAn bockar
Tackar för detta..Skall genast ut o kika lite God fortsättning på de nya året föressten
Nu e plasten borta
Nu e plasten borta....Tror jag ser fläkten..Sitter nån plastkåpa över, som kanske ska demonteras..E jag helt fel ute? Vet inte exakt vart jag ska kika efter motståndet
Du har hittat rätt. när jag bytte så lossade jag hela fläkten (fick då även skriva loss boxen på höger sida om fläkten, sett i bilens färdriktning). kan säkert gå utan att lossa fläkten men blir lite trångt då.
På fläkten (under skyddet som du sett) sitter motståndet (sitter på högra sidan av fläkten)
Lycka till
På fläkten (under skyddet som du sett) sitter motståndet (sitter på högra sidan av fläkten)
Lycka till
Magnus Janard - Segeltorp #561