Renault, utvikningskalender - unik upplaga, 3 ex

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

mange
Forumpolis

Post by mange »

ja varför inte en halvnaken mathias på en björnfäll framför r10´an :D
Eller en halvnaken blekfet mange på huven på sin cliosport :D
De borde väl sälja :roll:

Eller kanske inte :lol:
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
kmfdm

Post by kmfdm »

8) Vá bra Mange, att du ställer upp! Trimma kroppen med skräpmat, så tar jag med kameran och liten fransk flagga upp till STHLM om jag har vägarna förbi. För jämlikhetens skull borde ju Renault ha en motsvarighet till Pirelli-kalendern :lol:
Alla Renault-flickvänners dröm - att dregla över ett utvik medan pojkvännen har umgänge med sitt garageprojekt...för det är väl där alla har sitt vinter-ide?
Det kanske tom finns flera intressenter i klubben som kan tänka sig att ställa upp å bli Mr Renault :shock: :lol: 8)
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
mange
Forumpolis

Post by mange »

Att ja inte tänkte på den franska flaggan i mitt förslag... men det är klart en sådan skall med :D

De flickvänner som har tyckt att min hobby varit normal har ju varit fåräknade men med en sån här kalender så ändrar sig allt :roll:
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
kmfdm

Post by kmfdm »

mange wrote:Att ja inte tänkte på den franska flaggan i mitt förslag... men det är klart en sådan skall med :D

De flickvänner som har tyckt att min hobby varit normal har ju varit fåräknade men med en sån här kalender så ändrar sig allt :roll:
Haha, ja, då kan hon ju beundra dig på avstånd. Hon kanske tycker att det är värt att du gömmer dig i garaget så du kan bjussa på skjuts i Clio Sporten eller nån annan fransyska.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström

Johan

Post by Johan »

kmfdm wrote:8) Vá bra Mange, att du ställer upp! Trimma kroppen med skräpmat, så tar jag med kameran och liten fransk flagga upp till STHLM om jag har vägarna förbi. För jämlikhetens skull borde ju Renault ha en motsvarighet till Pirelli-kalendern :lol:
Alla Renault-flickvänners dröm - att dregla över ett utvik medan pojkvännen har umgänge med sitt garageprojekt...för det är väl där alla har sitt vinter-ide?
Det kanske tom finns flera intressenter i klubben som kan tänka sig att ställa upp å bli Mr Renault :shock: :lol: 8)
Du skulle allt må att ha näcken sittandes brevid en grön Mégane Coupé från 1999. :lol: Kanske maj månadsbild eller juni. :roll:
Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
kmfdm

Post by kmfdm »

Johan wrote:
kmfdm wrote:8) Vá bra Mange, att du ställer upp! Trimma kroppen med skräpmat, så tar jag med kameran och liten fransk flagga upp till STHLM om jag har vägarna förbi. För jämlikhetens skull borde ju Renault ha en motsvarighet till Pirelli-kalendern :lol:
Du skulle allt må att ha näcken sittandes brevid en grön Mégane Coupé från 1999. :lol: Kanske maj månadsbild eller juni. :roll:
Näcken, bredvid min Ärtan? Då skulle jag behöva köra ner henne i nån oreglerad älv i Norrland och lurpassa med kameran i högsta hugg. Tror varken Ärtan eller Matte är så hågade att åka på såna upptåg :lol:
Alonso däremot fick hemskt gärna vara kylarkråka på min bil :D
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström

Mathias
Forumpolis

Post by Mathias »

kmfdm wrote:
Mathias wrote:
kmfdm wrote: Tack Mathias! Du är inte så illa själv, med hemsidan om R10 å allt :)
Var inne å kollade häromdagen, å är sugen på att åka till "Bilkyrkogården" nån gång. Finns den kvar, tro?
Det kanske inte är så "hett" med en "kall"-ender :wink: Det finns ju annat att pryda väggarna med än utvikta Renaulter :lol:
Tack, tack :) Ja hemsidan är ju inte så up to date designmässigt kanske. Snickrade ihop den 2002 när jag fortfarande pluggade. Skulle behöva ny design igen, men mycket jobb och tiden räcker inte riktigt till. Dock är där lite uppdateringar på gång nu framöver iaf :)

Jo bilkyrkogården i Ryd är kvar. Den var ju hotad av myndigheterna ett tag där, men blev sedan kulturminneskyddad i 50 år framåt tror jag. Man konstaterade tydligen att det mesta av de gifter som finns i bilarna i form av oljor, bränsle etc redan har läckt ut sedan länge. Ingen bil har ju ställts dit sedan omkring 1970.

Haha, kanske en annan variant på en sån "kall"-ender. Snygga brudar på huven till en läcker Alpine A110, tex... :oops: :wink:
Hmmm, hittar du såna flickor i klubben som äger en Alpine A110 och skulle ställa upp som foto-objekt? Kanske lättare att hitta "Clio-chics" och "Mégane-babes" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Tja, eller utvikta Clio Sport-ägare, som stoltserar på sina fordon :shock: :D
Eller ägare som poserar vid sina (renoverings-)objekt - Juni-Janne med sin Juva, Oktober-Olle med sin Ondine, Februari-Fredrik med sin Floride, November-Niklas med sin NervaSport, December-Doris i sin Dauphine, Juli-Jeanette draperad i "bavettes" :shock: Mars-Micke med sin Mégane, April-Anna i Avantime, Maj-Magnus i MéganeSport, Augusti-Anders i Alpine replica, Januari-Jean i sin Jeep, September-Svante i sin Super 5:a
Haha, Clio-chics och Mégane-babes finns det gott om har man förstått :lol: :lol: :wink:

Muahahahaha...det är ju en suverän början på en kalenderidé eller hur? :roll: :lol: 8)
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Mathias
Forumpolis

Post by Mathias »

mange wrote:ja varför inte en halvnaken mathias på en björnfäll framför r10´an :D
Hohohahaha.... en fransk lättbygge-bil med en svensk rödhårig lättbygge-pöjk framför... :oops:

Tror knappast det säljer :roll: :lol: :wink:
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
mange
Forumpolis

Post by mange »

Mathias wrote:
mange wrote:ja varför inte en halvnaken mathias på en björnfäll framför r10´an :D
Hohohahaha.... en fransk lättbygge-bil med en svensk rödhårig lättbygge-pöjk framför... :oops:

Tror knappast det säljer :roll: :lol: :wink:
Du har nog rätt 8)
Image
kmfdm

Post by kmfdm »

Man vet aldrig :!: Allt går att sälja, till rätt målgrupp! Inte säkert att alla gillar tatuerade, välpumpade broilers framför muskelbilar á la Dodge Viper. En blek tanig man i basker framför en årgångs Renault kan vara nog så intressant :lol: i alla fall ur fotosynpunkt :D
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström

Post Reply