Vad är åldern på folket i forumet
Moderator: Forumpolisen
- Jolle_Pborn
Medelåldern ligger för tillfället på 31 år har inte räknat med Pia (kmfdm) efterssom hon var fegis och inte vågar säga
Jag kommer ihåg när man var liten och frågade var hur gamla folk var. Då var det nån som svarade 30... då tänkte jag "kan man bli så gammal" men tydligen så går de
Jag kommer ihåg när man var liten och frågade var hur gamla folk var. Då var det nån som svarade 30... då tänkte jag "kan man bli så gammal" men tydligen så går de
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
40
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Jag fick mitt körkort den 5 maj. Första siffran i min ålder är större än andra siffran. Summan av numren på Ärtan reg-skylt är 16. Jag är äldre än 16, men ser och hör fortfarande bra. Ärtan är min första Renault. Min värsta dag var när jag fyllde 21! Bara 9 år kvar att leva, tänkte jag. Har bleka minnen av varselljus i min barndom, alltså har jag åtminstone funnits till ett tag. Har en syster som är född 1977. Jag är mindre än henne, men kan kalla mig storasyster, eftersom jag är född före henne.
Ålder är inte den viktigaste egenskapen Att ha en snygg Renault som delat intresse, det överbygger väl åldersklyftorna på forumet
Intresset är ju gemensamt, vare sig man är 20 eller 55. Köra bana kan ju vara lika kul för gamling som spoling
Mange - det var värre att fylla 21 än 30.
Ålder är inte den viktigaste egenskapen Att ha en snygg Renault som delat intresse, det överbygger väl åldersklyftorna på forumet
Intresset är ju gemensamt, vare sig man är 20 eller 55. Köra bana kan ju vara lika kul för gamling som spoling
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Gissar på 32 år, men det är med fara för eget liv att gissa en kvinnas ålder.kmfdm wrote:Jag fick mitt körkort den 5 maj. Första siffran i min ålder är större än andra siffran. Summan av numren på Ärtan reg-skylt är 16. Jag är äldre än 16, men ser och hör fortfarande bra. Ärtan är min första Renault. Min värsta dag var när jag fyllde 21! Bara 9 år kvar att leva, tänkte jag. Har bleka minnen av varselljus i min barndom, alltså har jag åtminstone funnits till ett tag. Har en syster som är född 1977. Jag är mindre än henne, men kan kalla mig storasyster, eftersom jag är född före henne.
Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
- figgesoft
- Firstname: Fredrik
- Surname: Sjöholm
Gåtor är alltid trevligt.. hum hum hum..kmfdm wrote:Jag fick mitt körkort den 5 maj. Första siffran i min ålder är större än andra siffran. Summan av numren på Ärtan reg-skylt är 16. Jag är äldre än 16, men ser och hör fortfarande bra. Ärtan är min första Renault. Min värsta dag var när jag fyllde 21! Bara 9 år kvar att leva, tänkte jag. Har bleka minnen av varselljus i min barndom, alltså har jag åtminstone funnits till ett tag. Har en syster som är född 1977. Jag är mindre än henne, men kan kalla mig storasyster, eftersom jag är född före henne.
Men jag brukar aldrig vara bra på dem...
Du blir 33 om 92 dagar ?
Fredrik Sjöholm - Landskrona / Medlem#1430
Bästa förslaget hittillsAnders J wrote:Jag gissar att Pia är 22+
Hmm, får titta på körkortet hur gammal jag är.
Oh shit! Snart daxx att byta ut det mot ett nytt.
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström