IRON MAIDEN
Moderator: Forumpolisen
IRON MAIDEN
Var på konserten igår, det rockade
Var det någon mer som var där förutom brorsan från cluben/forumet????
Det var kanon, det bästa av allt var att Bruce lovade att de skulle komma tillbaka till Sverige sommaren -08 och köra 80-tals låtar, längtar redan och planerar semester

Var det någon mer som var där förutom brorsan från cluben/forumet????
Det var kanon, det bästa av allt var att Bruce lovade att de skulle komma tillbaka till Sverige sommaren -08 och köra 80-tals låtar, längtar redan och planerar semester

Anders Jonsson
Tungelsta
-63 Dauphine nytt projekt
För länge sedan, Clio Sport -01
Tungelsta
Japp vat grymt.... hoppas att det blir som de sa att de kommer tillbaka nästa år och kör "the 80´ies shit" som bruce så fint la de.
Japp det var en värdig födelsedag

Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

- Jolle_Pborn
Nej tyvärr var inte där. Men var på hovet i tordags på the unholy alliance chapter 2
Var tvungen att köra min bror så det va bara att hänga med. Mycket musik på 5 timmar blev det. Sen var In Flames på sin egen nivå. Goare Göteborgare får man leta efter
Fler som var där?

Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
Märks att han har blivit gammal han hörde tydligen fel, Maiden kommer 2008mange wrote:Japp vat grymt.... hoppas att det blir som de sa att de kommer tillbaka nästa år och kör "the 80´ies shit" som bruce så fint la de.

Anders Jonsson
Tungelsta
Tungelsta
Jolle_Pborn wrote:Nej tyvärr var inte där. Men var på hovet i tordags på the unholy alliance chapter 2Var tvungen att köra min bror så det va bara att hänga med. Mycket musik på 5 timmar blev det. Sen var In Flames på sin egen
nivå. Goare Göteborgare får man leta efterFler som var där?
Attans, hade velat sett din bil med de nylackade listerna och handtagen

Anders Jonsson
Tungelsta
Tungelsta
- Jolle_Pborn
Hehe...åkte inte med min dit, fick låna fars volvo v70.Anders J wrote:Jolle_Pborn wrote:Nej tyvärr var inte där. Men var på hovet i tordags på the unholy alliance chapter 2Var tvungen att köra min bror så det va bara att hänga med. Mycket musik på 5 timmar blev det. Sen var In Flames på sin egen
nivå. Goare Göteborgare får man leta efterFler som var där?
Attans, hade velat sett din bil med de nylackade listerna och handtagen
Men det blev bra med lite färg på det svarta. Det blev lister, handtagen, det svarta runt dimljusen och sen det svarta runt bakluckans öppning. Passade även på att lacka lite inne i bilen silver. Ska försöka fixa lite bilder, tyvärr är ju vädret som det är

Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
grattis i efterskott får man väl säga då..mange: Japp vat grymt.... hoppas att det blir som de sa att de kommer tillbaka nästa år och kör "the 80´ies shit" som bruce så fint la de.
Jag hade oturen att inte få tag i biljetter till den 17...MEN..jag ska åka nu i helgen på extrasläppet*jippi*
Viktoria Lindquist-Skänninge- åker Renault Dauphine 1959
*medlem nr 1625*
*medlem nr 1625*