Aluminiumpanel på Laguna II ?
Moderator: Forumpolisen
Aluminiumpanel på Laguna II ?
Tittade på en Laguna II -02 som enligt ägaren är en Initiale. Den har rösten, skinnsäten å allt det där men panelen som sitter framför radion är svart. Ska inte den ha typ "metallfinish" el. liknande på Euroline och Initiale-modellerna ?
Euroline är ett Svenskt påfund och säljs bara med det namnet i Sverige. Euroline modellerna är i stort maxutrustade iaf fram till 04. Efter det försvann en del prylar som man får betala för idag.
Euroline har alltid Metalliclack, special fälgar, el-speglar(infällbara), regnsensor, automatisk nedbländbar inner spegel, värsta instrumenteringen, värsta acn., halv-läder, nattbelysning inne, auto ljussensor, ”kom hem” ljus, 3 cigg tändare, 4x golvbelysning. öppningsbar bakruta, farthållare, antisladd och alla knappar inne + tak med belysning. innan 04 ingick Xenon, extra dörrfack, stolsfack efter 03-04 är det även anti understyrning som ingår. Tror jag kom ihåg allt
Euroline har alltid Metalliclack, special fälgar, el-speglar(infällbara), regnsensor, automatisk nedbländbar inner spegel, värsta instrumenteringen, värsta acn., halv-läder, nattbelysning inne, auto ljussensor, ”kom hem” ljus, 3 cigg tändare, 4x golvbelysning. öppningsbar bakruta, farthållare, antisladd och alla knappar inne + tak med belysning. innan 04 ingick Xenon, extra dörrfack, stolsfack efter 03-04 är det även anti understyrning som ingår. Tror jag kom ihåg allt
Coupe GT ---->Christer Hultberg <----
Initiale=topputrustning, dock lite avskalad i Sverige för att inte överglänsa S80 värsting.
Euroline är väl i botten en Privilege som sedan är exrtautrustad.
Sportline är väl i botten en Dynamique med x-tra utr.
Trend = Expression eller Authentique.
Rätta mej Christer
Rätta mej Christer
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Komfort=ExpressionDennis wrote:Initiale=topputrustning, dock lite avskalad i Sverige för att inte överglänsa S80 värsting.
Rätta mej Christer
Trend=Authentique
Ett tips öppna handskfacket, där finns en skylt på det franska utrutningsnamnet även på en svensksåld bil.
Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
var har dom gömt autoljussensorn och "komhemljuset" på min ,hur skall det funka... :?har inte antisladd heller.....det är väl 4 ciggtändare..fartbegränsare är det åxå..chh wrote:Euroline är ett Svenskt påfund och säljs bara med det namnet i Sverige. Euroline modellerna är i stort maxutrustade iaf fram till 04. Efter det försvann en del prylar som man får betala för idag.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Något åt det hålletDennis wrote:Initiale=topputrustning, dock lite avskalad i Sverige för att inte överglänsa S80 värsting.
Rätta mej Christer
Jupp det är 4a , Akopp, armstöd, baksäte, lastyta.. helt rätt räknade lite fel...Tony wrote:var har dom gömt autoljussensorn och "komhemljuset" på min ,hur skall det funka... :?har inte antisladd heller.....det är väl 4 ciggtändare..fartbegränsare är det åxå..chh wrote:Euroline är ett Svenskt påfund och säljs bara med det namnet i Sverige. Euroline modellerna är i stort maxutrustade iaf fram till 04. Efter det försvann en del prylar som man får betala för idag.
I slutet av 02 kom dom första med autoljus Pröva så här: Stoppa i Kortet, slå av och på halvljus 2ggr, då ska det aktiveras (står i displayen).
Har det i min bil, dagtid så lyser dimljusen automatsikt, när det senare blir mörkare tänds halvljusen och dimljusen slockar.. Helt automagiskt
(Det är dioden i regnsensorn som används till att mäta ljuset)
skall detta göras i dagsljus lr skall det funka ändå?????chh wrote:Jupp det är 4a , Akopp, armstöd, baksäte, lastyta.. helt rätt räknade lite fel...Tony wrote:var har dom gömt autoljussensorn och "komhemljuset" på min ,hur skall det funka... :?har inte antisladd heller.....det är väl 4 ciggtändare..fartbegränsare är det åxå..chh wrote:Euroline är ett Svenskt påfund och säljs bara med det namnet i Sverige. Euroline modellerna är i stort maxutrustade iaf fram till 04. Efter det försvann en del prylar som man får betala för idag.
I slutet av 02 kom dom första med autoljus Pröva så här: Stoppa i Kortet, slå av och på halvljus 2ggr, då ska det aktiveras (står i displayen).
Har det i min bil, dagtid så lyser dimljusen automatsikt, när det senare blir mörkare tänds halvljusen och dimljusen slockar.. Helt automagiskt
(Det är dioden i regnsensorn som används till att mäta ljuset)
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
ok då har jag inte den funktionen,testade att göra så och inget hände..chh wrote:Det spelar ingen roll om du gör det i mörker eller ljus.