Tjötgubben!
Moderator: Forumpolisen
Tjötgubben!
Hej på er alla!
Har för ett litet tag sedan köpt en Laguna -00 och vill nu ha lite bättre ljud i bilen.
Vad jag nu undrar är: Kommer "tjötgubben" som varnar om bältet, ljuset mm. att fungera om jag köper en fjärr/display kompatibel stereo?
Ljudet från stereon tonas ju ned och upp samt att det står "Speech" i displayen.
Någon som vet att det funkar
Har för ett litet tag sedan köpt en Laguna -00 och vill nu ha lite bättre ljud i bilen.
Vad jag nu undrar är: Kommer "tjötgubben" som varnar om bältet, ljuset mm. att fungera om jag köper en fjärr/display kompatibel stereo?
Ljudet från stereon tonas ju ned och upp samt att det står "Speech" i displayen.
Re: Tjötgubben!
ja borde funka du köper en stereo som har mute för telefon ,då kan du använda den och koppla in snacket på,dock försvinner nog att det står speech..CADMAN wrote:Hej på er alla!
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen