Stolvärmen i Laguna -98
Moderator: Forumpolisen
Stolvärmen i Laguna -98
Hur sitter värmeelementet monterat i stolsitsen och hur kommer man lättast åt att byta det. Det var för två vintrar sen som som begreppet "att köra som man hade eld i rö ,-förlåt, baken" fick en ny och djupare innebörd för mig. Jag hade nog kännt att det var lite extra varmt på ett ställe innan termostaten slog ifrån. Faktum är att jag till sist stod upp och körde. Inte att undra på heller för det brände ut hål i klädsel mitt i dynan.
Nåväl det är väl dags att göra nåt åt eländet. En nödlösning skulle väl vara att trä över en överdragsklädsel och ett gammalt Saab stolelement som jag har liggade. Men kort sagt är det någon som dissekerst en Laguna-stol som vet hur mycket jobb det är och om det5 över huvud taget finns lösa element att få tag på ?
GJ
Nåväl det är väl dags att göra nåt åt eländet. En nödlösning skulle väl vara att trä över en överdragsklädsel och ett gammalt Saab stolelement som jag har liggade. Men kort sagt är det någon som dissekerst en Laguna-stol som vet hur mycket jobb det är och om det5 över huvud taget finns lösa element att få tag på ?
GJ