Japan
Moderator: Forumpolisen
Japan
Snacka om nagelbitare i år...det förekommer ju diverse spekulationer om både ditt å datt...att Renault inte vill att Alonso skall vinna å ta med sig hedern till McLaren, att Schumacher skall börja köra Renault å peta bort Fisichella...uj uj uj...
Å det är krig på jobbet...nästan Ferrari-kille som pöser över, och förutspår att Schumacher redan står som segrare. Vi får se vem som får gråta när säsongen är över. Han eller jag.
Fast nu jublar man lite...det blir riktigt roligt att se racet som går i Japan - i Paris på L´Atélier Renault kl 06:30 på morgonen den 8:e oktober tillsammans med andra Renault F1 fans. Yiiihaaa! Hoppas bara att dom vinner och att teamet jobbar till 100% på att det skall bli vinst!
Å det är krig på jobbet...nästan Ferrari-kille som pöser över, och förutspår att Schumacher redan står som segrare. Vi får se vem som får gråta när säsongen är över. Han eller jag.
Fast nu jublar man lite...det blir riktigt roligt att se racet som går i Japan - i Paris på L´Atélier Renault kl 06:30 på morgonen den 8:e oktober tillsammans med andra Renault F1 fans. Yiiihaaa! Hoppas bara att dom vinner och att teamet jobbar till 100% på att det skall bli vinst!
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Nu skall bara ferarri tappa ett hjul också då är det lika För mej är redan Alonso segraren
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Det var grymt vilket jubel som fyllde lokalen nar schumachers motor gav upp. kolla po f1 i paris med andra renault f1 fans var grymt. hade varit enormt att fo se finalen oxxo. Hoppas alonso grejar det!
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström