R19 TXE -91 Katalysatorn paj
Moderator: Forumpolisen
R19 TXE -91 Katalysatorn paj
Hej!
Jag har precis fått reda på att min katalysator är sönderrostad undertill och behöver bytas.
Kan man köpa en begagnad sådan (jag kör inte mycket med bilen) eller måste man köpa en ny? Vad ligger priset på i så fall?
Hälsningar
Katarina M
Karlskrona
Jag har precis fått reda på att min katalysator är sönderrostad undertill och behöver bytas.
Kan man köpa en begagnad sådan (jag kör inte mycket med bilen) eller måste man köpa en ny? Vad ligger priset på i så fall?
Hälsningar
Katarina M
Karlskrona
hejs!
titta hos mekonomen eller biltema, de har nya modellspecifika (mekonomen, dyyra) eller universalmodeller (biltema, ~800kr). du kan ju också slå upp bildelsbasen.se och se om det finns några begagnade till din bil.
titta hos mekonomen eller biltema, de har nya modellspecifika (mekonomen, dyyra) eller universalmodeller (biltema, ~800kr). du kan ju också slå upp bildelsbasen.se och se om det finns några begagnade till din bil.
micke åhrén
medlem #1819 (tror jag)
honda accord 2,4 type s -06
volvo v70 ii 2,5ft -10
medlem #1819 (tror jag)
honda accord 2,4 type s -06
volvo v70 ii 2,5ft -10
- figgesoft
- Firstname: Fredrik
- Surname: Sjöholm
biltema - ny för cirka 800 som micke skriver.
eller www.fbt.se - bilskrotarna i sveriges, reservdelsdatabas.
Det är bara att ringa runt och fråga vad dem ska ha för en ny kise.
eller www.fbt.se - bilskrotarna i sveriges, reservdelsdatabas.
Det är bara att ringa runt och fråga vad dem ska ha för en ny kise.
Fredrik Sjöholm - Landskrona / Medlem#1430
-
kika in på www.a-alt-avgassystem.se/katalysatorer.htm där verkar de ha överkomliga priser på nya katalysatorer som passar direkt så man slipper svetsa
Måns Claesson, Borås
Laguna -96
Måns Claesson, Borås
Laguna -96