Kan jag borra här? (BILD) (LÖST)
Moderator: Forumpolisen
Kan jag borra här? (BILD) (LÖST)
Jag hade loss mattan och isoleringen vid torpeden idag för att hitta nått lämpligt ställe att borra hål på. Enligt en jag pratade med på BRL sa att det skulle finnas en slags inbuktning i torpeden som skulle indikera på att man kunde borra där, men det enda jag kunnde hitta var denna plast detaljen, tror ni att man kan borra där? vet nån rent utav vad det
är förnågot?
Tack på förhand.
är förnågot?
Tack på förhand.
Last edited by webdiddy on 22 Sep 2006, 20:32, edited 1 time in total.
Tony Graf GBG
Renault Safrane -97 (snik modellen)
Re: Kan jag borra här? (BILD)
Skulle pröva att ta ur plastbiten (även fast det ser ut som en gummitätning på bilden) och kolla innan jag sätter någon borr i maskinen.webdiddy wrote:...en slags inbuktning i torpeden...var denna plast detaljen, tror ni att man kan borra där? vet nån rent utav vad det
är förnågot?
Mvh
Paul J - Svea Rike
Vill du mig något utanför topic, skicka pm.
Paul J - Svea Rike
jag är ganska säker på att det är plast och inte gummi. Men jag får försöka få loss den.
Har en annan fråga dock, det ska ju tydligen finnas nått markerat ställe i torpeden man kan borra på men det jag inte riktigt kan fatta är om den markeringn är konkav eller konvex sett ifrån kupén?
Har en annan fråga dock, det ska ju tydligen finnas nått markerat ställe i torpeden man kan borra på men det jag inte riktigt kan fatta är om den markeringn är konkav eller konvex sett ifrån kupén?
Tony Graf GBG
Har för egen del något svårt att tro på att fabriken markerat ett ställe där man ska/kan borra genom torpedväggen.webdiddy wrote:...tydligen finnas nått markerat ställe i torpeden man kan borra på men det jag inte riktigt kan fatta är om den markeringn är konkav eller konvex sett ifrån kupén?
Kollar du från kupén och från andra sidan torpedväggen så förstår jag ärligt inte vad du tvekar över, när du kollar så ser du ju om du kan borra eller använda ett befintligt hål...
Klart som korvspad tycker jag, men jag kanske kan ha missat något väsentligt i ditt avseende
Mvh
Paul J - Svea Rike
Paul J - Svea Rike
du borrade väl bara i den och behöll den som skydd..webdiddy wrote:Jaaaaaa... jag slapp borra!
Det fans en sk*t stor gummiplugg att dra ut på förar sidan sen var allt fixat! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen