eftermontera lastnät i megane touring?
Moderator: Forumpolisen
eftermontera lastnät i megane touring?
vi köpte vår megane touring (ny) utan lastnät men har väl tänkt eftermontera det. men vi har noterat att det inte sitter några hållare för lastnätet i bilen iom att den inte levererades med det från fabrik. och hållarna måste väl skruvas i karrossen på något sätt så att det håller om något (gud förbjude) skulle hända?
om någon dessutom har ett lastnät som ligger å skräpar, säg till så kanske vi kan göra affär (ja i väntan på köp&sälj här på forumet ).
om någon dessutom har ett lastnät som ligger å skräpar, säg till så kanske vi kan göra affär (ja i väntan på köp&sälj här på forumet ).
micke åhrén
medlem #1819 (tror jag)
honda accord 2,4 type s -06
volvo v70 ii 2,5ft -10
medlem #1819 (tror jag)
volvo v70 ii 2,5ft -10
man kunde ju trott att hållarna alltid skulle sitta i bilarna så att lastnätet var en enkel fråga om inköp och ditsättning men icke sa nicke.så frågan kvarstår, vet någon om det går att eftermontera original eller om man är hänvisad till tredjepartsleverantörer om det nu finns några till renault..?
edit: kollade med volvohandlarn närmast och fick beskedet att det finns visst lastnät att köpa och eftermontera, i metall. priset är beskedliga 1200kr.
edit: kollade med volvohandlarn närmast och fick beskedet att det finns visst lastnät att köpa och eftermontera, i metall. priset är beskedliga 1200kr.
micke åhrén
medlem #1819 (tror jag)
volvo v70 ii 2,5ft -10
medlem #1819 (tror jag)
volvo v70 ii 2,5ft -10