Banåka i Göteborg 19 augusti
Moderator: Forumpolisen
Av ren nyfikenhet - är det många som har tänkt att dyka upp i GBG den 19 augusti??? Några som beslutat sig för att lämna 08-området och andas in lite saltmättad havsluft Det gör underverk med öppna sportluftfilter har jag hört
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Äh, patina menar du? Man får se till att tvätta bilen ofta så kanske man slipper den värsta rosten.figgesoft wrote:saltmättat havsvatten gör underverk för rosten också har jag hört
LOL
Banan ute vid volvomuseet verkar fin. Nyss smygit runt där idag och tittat lite Hoppas inte torkan håller i sig. En del kurvor är riktigt snäva. Åkte Spider med Rolf där förra året och det gick i över 80 på vissa ställen. Det räcker till med tanke på hur smal vägen är och hur kurvorna ligger, plus närheten till vattnet...bra glid på blött gräs
Här finns några bilder tagna den dagen jag var ute å smög
http://s22.photobucket.com/albums/b339/ ... rintbanan/
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
- Barbapappa
Nä, nedräkningen har börjat! Hoppas det kommer mkt folk Nytvättad bil, tom kamera och laddade batterier! Kanske skall önska lite lite sol också, även om vatten på banan kan ge "roliga" bildeffekter...Barbapappa wrote:Nu är det inte lång tid kvar.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Front Line Assembly på Sticky Fingers imorgon, torsdag hade varit mycket häftigare, men det är slutsålt Synd att jag fick veta det av en kollega att dom kommer till GBG igårSteel wrote:Jag skrev tidigare att jag skulle dyka upp men så blir det inte, Det blir Malmöfestival istället ! Men vad gör man inte för att få se S.P.O.C.K , Alice In Videoland mm.
Ha så trevligt i malmö!
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
- Barbapappa
Tvättad bil, nja. Kameran ska däremot få åka med. Solen ska tydligen lysa ( ) med sin frånvaro efter att ha sett på dagens tv-nyheter. Sol på fredag och regn på lördag. Hoppas ju självklart på torr bana då denna kan vara lite spännande vid regn, går man mot förmodan upp på det blöta gräset så bromsar det ju inte farten direkt.kmfdm wrote:Nytvättad bil, tom kamera och laddade batterier! Kanske skall önska lite lite sol också, även om vatten på banan kan ge "roliga" bildeffekter...Barbapappa wrote:Nu är det inte lång tid kvar.
Spock, ja, det var några år sedan man hörde dom sist. Kult.Steel wrote:Men vad gör man inte för att få se S.P.O.C.K
Peter Karlsson - Göteborg
Min Clio Sport är såld!
Nu är det Lupo GTI som gäller.
Min Clio Sport är såld!
Synd! Din Clio gråtermange wrote:Blir inget för min del... tiden fattas mendet kommer ju en träff ivår som man kan åka på
Ja, boka in helgen nära 20 maj 2007 då det är Tjolöholm...hoppas Rolf, Stellan å Jonas fortsätter med sina trevliga GBG/Alingsås-träffar!
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Tyvärr kommer inte jag heller...Falk wrote:kmfdm wrote: Sommarens utmaning! FALK, kom till stockholms fiskehamn och visa oss!
Jag ska allvarligt överväga saken. Farbror Falk har emellertid i nuläget inte riktigt koll på hur planeringen för Augusti ser ut...
Har varit på slalom och banträffar en massa gånger denna sommar och ser fram mot den första "lediga" helgen på länge.
Dokumentera gärna friskt och lägg upp lite bilder här (och på rejsa.nu)...
Ha kul!
- Barbapappa
Då var r-däcken monterade och jag hoppas inte på regn ska kanske tilläggas.
Tvättade till och med bilen, var ett tag sedan sist, värdelöst med silvemetallic, syns ju inte när det är smutsigt förän det är för sent. Lurade på att köra en snabb bantning och börja rycka ut stolar mm men orkade inte.
Tvättade till och med bilen, var ett tag sedan sist, värdelöst med silvemetallic, syns ju inte när det är smutsigt förän det är för sent. Lurade på att köra en snabb bantning och börja rycka ut stolar mm men orkade inte.
Peter Karlsson - Göteborg
Min Clio Sport är såld!
Min Clio Sport är såld!