Buckla!

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Jolle_Pborn
Posts: 650
Joined: 04 Oct 2005, 11:23
Location: Köping
Contact:

Buckla!

Post by Jolle_Pborn »

Jaha igår hände det! Var iväg och bada med tjejen under söndagen. Efter att vi hade packat ihop så började vi gå mot parkeringen. Då såg jag en svart saab 900 stå ca. en halvmeter ifrån min bil. Gick närmare och kollade in min bil som jag alltid gör. Jo visst! Såg då ett svart märke och en buckla på den högra bakskärmen :cry: Så trisst alltså! Tur att det bara var några bilar där så jag gick tillbaka och frågade en kille som var där med sin tjej och deras två barn, visst var det deras bil. Först blånekade han men efter lite tjat från min sida så tog han på sig bucklan. Sen tyckte han det inte var så farligt, en buckla får man ju räkna med typ :roll:
Tycker det är tråkigt att inga kan ta hänsyn, har vart rädd för detta sen man köpte bilen. Och igår hände det. Så idag blir det att ringa till sitt försäkringsbolag, visst bucklan kommer att försvinna men jobbigt med allt jobb som kommer till.
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
User avatar
Steel
Posts: 301
Joined: 06 Apr 2005, 20:01
Location: Alingsås

Post by Steel »

Fasen vad trist sånt är !

Jag fick en buckla i dörren för ett tag sedan men vet inte vem som var skyldig.
Jag fick hjälp av en buckelfixare som brukar komma till jobbet.
Rätt skönt att slippa lacka om ....
Johan Stål / Alingsås #1454
Renault Mégane III 1.5 DCI 110hkr
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Post by mange »

Visst e de tråkigt men ännu värre är människors attityd...typ det får man räkna med :evil: ... om dom vill ha en småbucklig och repig bil så får dom gärna ha det för mig men det betyder inte att de får repa ner min bil...
Såg en annons på blocket för en sån där buckel gubbe... de brukar bli bra resultat och man slipper lacka om...
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

...dubbelparkering på stormarknader is the sh*t :twisted:
Site Admin - Håller koll på forumet
Spiff
Posts: 597
Joined: 08 Dec 2002, 14:27
Location: Karlskrona/Hasslö

Post by Spiff »

Familej parkeringar har dom inte det där ni bor?? eller ni har inga bilar så ni kan ställa er där :lol: :lol: :lol: :wink:
Jens Håkansson - Charlscrown
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
User avatar
Jolle_Pborn
Posts: 650
Joined: 04 Oct 2005, 11:23
Location: Köping
Contact:

Post by Jolle_Pborn »

Jaha, nu har jag pratat med försäkringsbolaget och var även ner till volvo så de fick ta kort på bucklan. Killen visste inte nu om de blir tvungna att lacka eller låta en bulknackare fixat. Ska lämna in bilen vecka 33, så nu måste jag åka runt med en ful bula hela semestern :cry: Om det blir lack så kanske jag även skickar med lister, dörrhandtagen och dimljus insatserna på sidan om :wink:
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
Post Reply