Filmen "Den bästa av mödrar"
Moderator: Forumpolisen
Filmen "Den bästa av mödrar"
Hallo!
Nån Renault-kännare som sett filmen med Maria Lundqvist om finska krigsbarn? Det är med en mörkblå gammal bil som socialtanten från Sverige åker i. Jag inbillar mig att det är en Renault...det som får mig att tro det är märket som sitter på bakluckan. Vilken modell skulle det kunna vara i så fall??? Nån Quatre...ingen Juva...kanske en Primaquatre?
Hyr filmen å titta! Sevärd...inte bara för Kangoo´n
Å tala om vilken Renault det var (OM det var en vill säga)...
Nån Renault-kännare som sett filmen med Maria Lundqvist om finska krigsbarn? Det är med en mörkblå gammal bil som socialtanten från Sverige åker i. Jag inbillar mig att det är en Renault...det som får mig att tro det är märket som sitter på bakluckan. Vilken modell skulle det kunna vara i så fall??? Nån Quatre...ingen Juva...kanske en Primaquatre?
Hyr filmen å titta! Sevärd...inte bara för Kangoo´n

Å tala om vilken Renault det var (OM det var en vill säga)...
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Japp. Hyfsat ny. Producerad 2005. Har vunnit en massa priser. Michael Nyqvist är med i filmen åxxå. Tror den kommit som köpfilm rätt nyligen. Klart sevärd trots att det inte är nån action eller skräckfilm
Hyr den, ladda ner den - bara se den, så får jag veta vilken Renault det eventuellt är. Kangoo´n var lätt att känna igen

Hyr den, ladda ner den - bara se den, så får jag veta vilken Renault det eventuellt är. Kangoo´n var lätt att känna igen

"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström