Eftermontera orginal navigator laguna 2?
Moderator: Forumpolisen
Eftermontera orginal navigator laguna 2?
Tjena. Kan man sätt i en orginal navigator på en laguna II om den inte har det från fabrik? Någon som gjort det? Jag pratar alltså om den som sitter där klocka, radio och temp display osv sitter idag. Vad kostar den enheten? Eller ska jag satsa på en lös med typ sugpropp istället? Alla tips välkommna. Ha det gott så länge
Laguna II -03
MVH //Andy, Lund
MVH //Andy, Lund
ingen aning om det går med en originalare i efterhand eller vad det skulle kosta. Dock har jag själv en portabel navigator som sitter monterad på en bygel över det ena av dom mittre luftinblåsen. Bygeln köpte jag på Clas Ohlson. Kolla även på www.brodit.se efter diverse hållare ifall du inte väljer originalet.
Åker Saab 9-3 2.0T -98 förtillfället
Teemu Kaapola - Hallsberg
Teemu Kaapola - Hallsberg
Re: Eftermontera orginal navigator laguna 2?
Original brukar finnas på Ebay då och då (5000-8000), med allt inkl den större konsolen.Andy_83 wrote:Tjena. Kan man sätt i en orginal navigator på en laguna II om den inte har det från fabrik? Någon som gjort det? Jag pratar alltså om den som sitter där klocka, radio och temp display osv sitter idag. Vad kostar den enheten? Eller ska jag satsa på en lös med typ sugpropp istället? Alla tips välkommna. Ha det gott så länge
Köpa prylarna hos volvo = dyyyyyrt 20.000+
Coupe GT ---->Christer Hultberg <----