Clio -99 ljudinstallation '- bilder -'

Stereo, ljud, bild och installationer.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Anders_Malmberg

Clio -99 ljudinstallation '- bilder -'

Post by Anders_Malmberg »

Här är mina installationer i min stackars Clio (1.4 -99). Inte mindre än 9 högtalare.

Image

Pioneer TS-WX205a (i skuffen)

Image

MDS Dynamic Limited DL-5 (i bakdörrarna)

Image

MDS Fanatic MT4 diskant

Image

Image

MDS Dynamic Convertible 525DC (kit, dörrar fram samt panel)

Image

Image

Image

Nyinstallerat Mp3 system med över 12 gigs fast lagring samt USB, CD och minneskorts-stöd. Och faktum är att själva kontrollpanelen är relativt lättåtkomlig och enkel att använda trots sin placering under handbromsen. Dessutom känns den aldrig vara ivägen eller störande.

Image

Image

Panasonic CQ-C7301N

Utöver detta sitter två delningsfilter till diskanter och mellanregister monterat under baksätet och två under panelen fram, även dessa inhandlade på MDS.

Dessa bilder är länkade från en dynamisk ipadress vilken resulterar i att ip adressen måste uppdateras med jämna mellanrum. Om någon har ett bra hotell att länka ifrån så tas länkar gärna emot! :wink:

Frågor?
Last edited by Anders_Malmberg on 22 May 2006, 17:29, edited 4 times in total.
Renault Clio -99 ketchup-röd
mange
Forumpolis

Post by mange »

Detta med ljud är inte min grej.... men när det är så här stiligt monterat (d.v.s. ser nästan original ut) så gillar jag det :D snyggt 8)
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Anders_Malmberg

på gång..

Post by Anders_Malmberg »

Tack, jag är själv ganska nöjd. En del detaljer kvar dock. Nästa del är att koppla in belysningen bakom knapparna i panelen under handbromsen. Sitter monterat 5 högintensiva oranga led's som bara ska kopplas in :D
Ska inhandla ett motstånd och lite sladd och ha lite tur med vädret!

Image
Renault Clio -99 ketchup-röd
Post Reply