Är det någon på klubben som köpte denna ?
Moderator: Forumpolisen
Är det någon på klubben som köpte denna ?
http://www.traderamotor.com/showObject.aspx?id=275482
Ja ringde på denna nu, och den var såld till en i Örebro, någon här ?
Han hade nämligen en reservdelsbil som stod också.
/Robin
Ja ringde på denna nu, och den var såld till en i Örebro, någon här ?
/Robin
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
- Clio_fidde
Det var en svart Renault 5 GTE -88 på 10800mil Gubbkörd för 4000:-
Bilen var skattad besiktigad och nya vinterdäck till den... jag var några timmar för sen när ja ringde... *suck*
Bilen var skattad besiktigad och nya vinterdäck till den... jag var några timmar för sen när ja ringde... *suck*
Inte jag tyvärr men jag har massa delar till R5 GTE som jag tänkt sätta ut på annons.sålde min pärla i dec-05.Ja ringde på denna nu, och den var såld till en i Örebro, någon här ?
/Robin
Viktoria Lindquist-Skänninge- åker Renault Dauphine 1959
*medlem nr 1625*
*medlem nr 1625*
Tack ! Men ja skulle behöva en helbil =)
Den han hade var kamremmen av på. Det är perfekt att renovera =) men men .. man får väl vänta.. kanske dyker upp någon !
/Robin
Den han hade var kamremmen av på. Det är perfekt att renovera =) men men .. man får väl vänta.. kanske dyker upp någon !
/Robin
råkade ut för precis samma sak själv..köpte en billig reservdelsbil som jag tog motor å inredning från...sen plockade jag isär den å sparade det som kunde vara bra att ha..har ingen användning av det längre dock
så nu ligger det bara å "skräpar"..
brukar finnas rel billiga på blocket mellan varven..hoppas du hittar det du söker..

så nu ligger det bara å "skräpar"..
brukar finnas rel billiga på blocket mellan varven..hoppas du hittar det du söker..
Viktoria Lindquist-Skänninge- åker Renault Dauphine 1959
*medlem nr 1625*
*medlem nr 1625*