Väldigt olika faktiskt. På ebay kan man ibland hitta dom för under hundringen men frakten blir ganska dyr för en bil så ja köper ett gäng olika från samma säljare å så säljer ja vidare dom som ja inte vill ha. Utropspriset ja ha satt på Tradera är 175 kronor å då tjänar jag nåra kronor per bil, bara för å finansiera mitt eget samlande.
TIPS.....Renault Boutiqe har en hel del modellbilar i olika skalor. dessa kan klubbmedlemmar beställa av Rolf på Bil Nilsson om nån skulle vara intresserad
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Snygga!!! Hur funkar det med betalning om du köper på e-bay?
Chansen finns väl att man har otur och blir blåst?
Har samlat på mig lite själv, men det är mest nya grejor. Konceptbilarna är nog snyggast: Fluence, Laguna, Wind.
Lätt att "förköpa" sig
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
kmfdm wrote: Snygga!!! Hur funkar det med betalning om du köper på e-bay?
:
Om man kollar betygen hos folk, så är det mindre risk om den personen har tex 100-300 positiva betyg. Har själv aldrig haft problem och har säkert handlat ett 100tal ggr. Jag använder aldrig kreditkort, kör med Paypal eller EU bankövervisning.
kmfdm wrote: Snygga!!! Hur funkar det med betalning om du köper på e-bay?
:
Om man kollar betygen hos folk, så är det mindre risk om den personen har tex 100-300 positiva betyg. Har själv aldrig haft problem och har säkert handlat ett 100tal ggr. Jag använder aldrig kreditkort, kör med Paypal eller EU bankövervisning.
Precis, kör med Paypal mest å de funkar jättebra.
De tråkiga ä väl att de tar dit innan man får paketen, dröjde en vecka innan ja fick dom där bilarna.