Hoppas bara inte toppen är sprucken, det händer tydligen
Lämnade toppen till min blårykande Taunus jag hade för många år sen till en motorslipfirma (styrningarna var bara borrade i gjutjärnet... ford.. suck)
Jo firman krympte styrningarna helt perfekt, jag funderar fortfarande på hur det gick till Det blev en gänga inne i hålet, om det bara var en oönskad bieffekt vet jag inte. Den förbättrar smörjningen påstod dom.
Nån som kan förklara för mig hur man kan krympa hål på detta vis
Bengt wrote: är inte du bilmekaniker -jo jag pratatade med en kille som gick utbildningen med dig .
Hmm undra vilken av alla h-sands bor du pratat me då gick ju samma utbildning med 3st från h-sand.
Låter bilen stå till efter nyår sen ska toppen bort men de kan ju vara som ni säger att de e ventilstyrningarna de va de i den gamla toppen lr spricka i toppen. Bara de inte e de fargubben trodde att en kolv har spruckit iofs så har ja ju 4 kolvar från den gamla motorn men men de kunde ju kommit lite lägligare än just nu vid jul då man ska på så många ställen.
Får helt enkelt bli twingo under jul o nyår
Tim Olofsson Olofström
R19 16v HB -93 blivande rallybil
Megane CC 2.0T -06 under utveckling
bara en liten bild på hur de kommer se ut efter vintern 2006. tag i akt att de e inte symetriskt gjort utan ger bara en liten fingervisning hur de kan se ut
Tim Olofsson Olofström
R19 16v HB -93 blivande rallybil
Megane CC 2.0T -06 under utveckling
imorgon så blir det släp ner till verkstan för en liten översynd undertill samt sätta dit den nya skyddsplåten udertill så inte fler stenar kommer till tråget
Tim Olofsson Olofström
R19 16v HB -93 blivande rallybil
Megane CC 2.0T -06 under utveckling