Kylarfläkt
Moderator: Forumpolisen
Kylarfläkt
Hej!
Jag har en Renault Clio -95. Kylarfläkten har slutat fungera. Har kollat säkringen, bytt tempgivare och sett att själva fläkten fungerar. Har också mätt så att strömmen går fram till fläkten.
Tacksam för alla tips!
Svenne
Jag har en Renault Clio -95. Kylarfläkten har slutat fungera. Har kollat säkringen, bytt tempgivare och sett att själva fläkten fungerar. Har också mätt så att strömmen går fram till fläkten.
Tacksam för alla tips!
Svenne
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Svenne</i>
<br />Hej!
Tacksam för alla tips!
Svenne
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Hej
Prova med att bygla tempswitchen i kylaren. Går fläkten då är hela kretsen ok.
<br />Hej!
Tacksam för alla tips!
Svenne
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Hej
Prova med att bygla tempswitchen i kylaren. Går fläkten då är hela kretsen ok.
Re: Kylarfläkt
Har råkat ut för någorlunda samma sak. Kylarfläkten går inte, och inga givare verkar vara struliga. Måste jag lämna in bilen (dyrt) eller är det någon som har en aning om vad det kan vara annars?Svenne wrote:Hej!
Tacksam för alla tips!
Svenne
Stort tack på förhand!