Nordiska träffen i Skive, Danmark

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
R17TSi

Nordiska träffen i Skive, Danmark

Post by R17TSi »

Hej
Nu gäller det att skynda, skynda för dom som tänker anmäla sig till nordiska träffen i Skive, Danmark. Anmälningstiden gick ut igår!
Det brukar gå att anmäla sig typ ett par dagar senare.

Vilka här tänker åka. Och har anmält sig?
Gordinisten

Post by Gordinisten »

Hej! Klart vi ska åka till Skive! Vi som kommer (vet inte med vilken Bil ännu??)är Rolf "Gordinisten" med sambo Margareta från A-sås!
rz

Post by rz »

Jag kan äntligen åka på ett event :) fick mina resdatum spikade i dag så sista gången jag är hemma denna sommar är mellan 29 Juni och 9 Juli så den 7 kan man vara med, var anmäler man sig? finns det någon mailadress eller telefonnummer till någon klubb ansvarig som sköter detta?
R17TSi

Post by R17TSi »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by rz</i>
<br />Jag kan äntligen åka på ett event :) fick mina resdatum spikade i dag så sista gången jag är hemma denna sommar är mellan 29 Juni och 9 Juli så den 7 kan man vara med, var anmäler man sig? finns det någon mailadress eller telefonnummer till någon klubb ansvarig som sköter detta?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Hej rz

Du anmäler dig lättast via Tommy Linds hemsida på url:
http://www.elution.dk/tlind/pics/meetings/r15/r15.htm (dansk version)
http://www.elution.dk/tlind/pics/meetin ... ng_r15.htm (engelsk version)

Vi ses i Skive! [8D]
BERTH

Post by BERTH »

Så var då båten till Danmark bokad,kommer med en R18 combi med ny motor i betydlgt vassare än org + husvagn.Ses i Skive
chh

Post by chh »

Vart ligger Skive? Kommer från Tyskland den 9-10 så man kanske skulle stanna till på vägen hem.[:)]
BERTH

Post by BERTH »

DÅ SÅ BÄR DET IVÄG TILL SKIVE[:)]TRÄFFEN[:)] ÅKER LITE SAKTA IKVÄLL PÅ GRUND AVVÄRMEN[:p] BÅTEN GÅR IMORGON KVÄLL.HOPPAS VI SES I DANMARK[:D]
BERTH [}:)] LOTTA [:X]
R18
t80196
Forumpolis
Firstname: Mats
Surname: Grimme

Post by t80196 »

Nån som var där och kan rapportera med ev bilder???
BERTH

Post by BERTH »

Hej igen så var vi åter hemma efter Danmarks träffen.Det var en mycket fin träff kanonväder[8D] väldigt varmt.Bra fixat av club renaultdanmark.Skive var väldigt fint campingen var suverän.Träffade även några från CRS det var roligt att vi var några stycken från Sverige där.Bra jobbat Danmark.
Passde även på att på vägen hem besöka Calmar classic träffade även där på CRS folk roligt.Fint väder trevlig miljö.Väntar nu med spänning till smålandsrundan som vi även kommer att besöka denna sommar,sen är semestern slut[:(].
MVH Berth & Lotta Millberg[:(]
R18 combi[:D][:D][:D]
t80196
Forumpolis
Firstname: Mats
Surname: Grimme

Post by t80196 »

Jag hittade massor av bilder från träffen på arrangörens hemsida, kolla här: http://www.elution.dk/tlind/pics/meetings/r15/r15.htm
mange
Forumpolis

Post by mange »

Mycket fina bilar och fint väder och säkert trevligt folk synd att man inte hade tid att åka dit[V] men det kommer ju fler år...
Gordinisten

Post by Gordinisten »

Hej,har lämnat litet repotage och Foton till Joel för vår sida under Träffar,hoppas det kommer med snart!!
mvh.Rolf<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by t80196</i>
<br />Nån som var där och kan rapportera med ev bilder???
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Post Reply