Bränslepump clio 1,4 rt
Moderator: Forumpolisen
Bränslepump clio 1,4 rt
hejsan...
ska ladda i lite lustgas i lillen och jag tänkte ladda 35 hästar, det jag vill veta är om bränslepumpen orkar pumpa så mycket sås eller kommer motorn att spika sönder? samt en fråga till visst fan ska motorn tåla 35häst?
ska ladda i lite lustgas i lillen och jag tänkte ladda 35 hästar, det jag vill veta är om bränslepumpen orkar pumpa så mycket sås eller kommer motorn att spika sönder? samt en fråga till visst fan ska motorn tåla 35häst?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Racer X</i>
<br />hejsan...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det ska inte vara några problem. Jag laddar 75 hästar i min.
<br />hejsan...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det ska inte vara några problem. Jag laddar 75 hästar i min.