Tack och hej för den här gången!
Moderator: Forumpolisen
Tack och hej för den här gången!
Har jobbat med bilen i 2 månaders tid
bytt allt man kan tänkas byta
och fått en riktigt underbar bil *suck*
igår morse tog alltihop slut
blev påkörd av en 240 snett framifrån i hög fart återstår inte speciellt mycket av vänster sida [:(]
så nu är frågan vad försäkringbolaget värderar en renault 19 16v -93 till....inte lika mycket som jag värderar den iallafall...snyft..
bytt allt man kan tänkas byta
och fått en riktigt underbar bil *suck*
igår morse tog alltihop slut
blev påkörd av en 240 snett framifrån i hög fart återstår inte speciellt mycket av vänster sida [:(]
så nu är frågan vad försäkringbolaget värderar en renault 19 16v -93 till....inte lika mycket som jag värderar den iallafall...snyft..
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss 16v</i>
<br />gubben fick ett par skärssår i ansiktet och en muskelskada i axeln jag fick ett rivsår av ett högtalargaller som kom flygande och ont i huvudet , nacke, axlar .... våra 3 barn som satt bak klarde sig utan en skråma....som tur var...
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Har du vatt hos läkare med nacken? Gör det, så du får det dokumenterat om du skulle få problem i framtiden...
<br />gubben fick ett par skärssår i ansiktet och en muskelskada i axeln jag fick ett rivsår av ett högtalargaller som kom flygande och ont i huvudet , nacke, axlar .... våra 3 barn som satt bak klarde sig utan en skråma....som tur var...
Har du vatt hos läkare med nacken? Gör det, så du får det dokumenterat om du skulle få problem i framtiden...
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by tompa</i>
<br />usch...Den där känner jag igen
Känner igen ? bilen eller?
Nu har vi köpt en turbocontainer så barnen sitter säkert i bilen
<br />usch...Den där känner jag igen
Känner igen ? bilen eller?
Nu har vi köpt en turbocontainer så barnen sitter säkert i bilen
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tony</i>
<br />Det gör dom i min Laguna åxå ,första bil i världen med 5 *****...
Menade du inte "Säkrare" ? [:D]
Turbocontainern, klassa väl som en NCAP 3-4 eller?
<br />Det gör dom i min Laguna åxå ,första bil i världen med 5 *****...
Menade du inte "Säkrare" ? [:D]
Turbocontainern, klassa väl som en NCAP 3-4 eller?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by tompa</i>
<br />Ja bilen.Det var med en på blocket med rasad motor.Men det kanske inte är den?,
jo de e den ....
<br />Ja bilen.Det var med en på blocket med rasad motor.Men det kanske inte är den?,
jo de e den ....