Bilstereo problem
Moderator: Forumpolisen
Bilstereo problem
Hejsan!
Jag har en Renault clio -02 1.2 16V, som jag är jättenöjd med. Men nu har jag fått problem med min stereo. Den fattar liksom inte att bilen startar, så jag måste "sätta" på den via powerknappen. Och efter 20min så får man ett pip, och om man inte trycker på powerknappen igen så stänger den av sig.[}:)] Detta är ju iofs. inget stort problem men jä***** jobbigt.
Jag har testat att "nollat" stereon men problemet kvarstår.
Hoppas att det finns nån vänlig själ som kan hjälpa mig...
Edit: jag flyttade problemet hit. Tyckte det passade bättre =) /Robin
Jag har en Renault clio -02 1.2 16V, som jag är jättenöjd med. Men nu har jag fått problem med min stereo. Den fattar liksom inte att bilen startar, så jag måste "sätta" på den via powerknappen. Och efter 20min så får man ett pip, och om man inte trycker på powerknappen igen så stänger den av sig.[}:)] Detta är ju iofs. inget stort problem men jä***** jobbigt.
Jag har testat att "nollat" stereon men problemet kvarstår.
Hoppas att det finns nån vänlig själ som kan hjälpa mig...
Edit: jag flyttade problemet hit. Tyckte det passade bättre =) /Robin
Det e lugnt, men tur det ordnade sig ) Har ju haft samma problem så.. Hmm konstigt att dom inte hittade felet, det första e ju att man kollar säkringen men hoppas du inte betalade för felsökningen bara.. Då borde du gått tillbaks o sagt att du hittade felet o säga säkringen så dom fick skämmas lite ;o)