Bakre kofångare r5 gte

Frågor och svar om du har problem eller lösningar på problem.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
user

Bakre kofångare r5 gte

Post by user »

Passar en kofångare från en vanlig gts eller nåt?

Ska ev. köpa en lätt krockad gte, bakre kofångaren är borta, likaså en skärmbreddare + nåt sprucket lyktglas och en massa bucklor. Men 500kr kan den nog vara värd ändå? [:)]
Robin
Forumpolis

Post by Robin »

klart den är värd 500:- !

Ja tror den GTS kofångaren ska passa. Men det kommer se bedrövligt ut !

Och beggade är svårt att få tag på. I alla fall fram kofångare =)
user

Post by user »

Bilen ser redan bedrövlig ut! Jag tänkte plocka bort skärmbreddarna också eftersom en fattas och sidokjolarna verkar vara borta. Får väl bygga om till nån slags gts-look..

Image
Tony
Forumpolis

Post by Tony »

gte'n har kapade skärmkanter så har man inte bräddarna på ser den ut som fan,finns liksom inga skärmkanter. Jag skall kolla i gömmorna var jag har, har nog lite skärmkanter jag kan avvara ev en bakstötis åxå...
user

Post by user »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tony</i>
<br />gte'n har kapade skärmkanter så har man inte bräddarna på ser den ut som fan,finns liksom inga skärmkanter. Jag skall kolla i gömmorna var jag har, har nog lite skärmkanter jag kan avvara ev en bakstötis åxå...
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Att den saknar skärmkanter har jag sett, inte särskilt vackert nej. Vore evigt tacksam om du kunde avvara lite delar!

Men bilen är ju som sagt inte min än, så man ska väl inte förhasta sig.
Acire

Post by Acire »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by user</i>
<br />Passar en kofångare från en vanlig gts eller nåt?

Ska ev. köpa en lätt krockad gte, bakre kofångaren är borta, likaså en skärmbreddare + nåt sprucket lyktglas och en massa bucklor. Men 500kr kan den nog vara värd ändå? [:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Klart den är värd 5oo:- Sen är det bara att titta runt på skrotarna, den bakre kofångaren brukar inte vara alltför svår att hitta. Fronten är desto svårare att hitta i fint skick. Kasta upp lite bilder på bilen om du köper den, så man får se dina framsteg! [;)]
Post Reply