Emmaboda 21/5

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Tony
Forumpolis

Emmaboda 21/5

Post by Tony »

Tänkte kolla om det är någon som tänkt åka till emmaboda,eftersom allt verkar vara samma helg ,Göteborgsträff,gotlandring och en dag på strippen,Jag tänkte anmäla min R25 för utställning kul om det kunde komma fler renaulter så kan vi göra lite reklam för klubben,och så slipper jag bli ensam...Tony
kmfdm

Post by kmfdm »

Tony! Kom till GBG istället! Det är Tjolöholm classic dagen efter åxxå, där kan du åxxå ställa ut din bil [;)]
Tony
Forumpolis

Post by Tony »

Jo hade inte alla träffar varit inplanerade samma helg så hade jag nog kommit,nu har klubben 2 träffar samma helg,och jag missar INTE en dag på strippen så är det..hörde att det var hela 5st anmälda till göteborgsträffen..
kmfdm

Post by kmfdm »

Det blir nog flera [;)]
Tribal

Post by Tribal »

Tjenare Tony tänkte"hänga"på till Emmaboda med min clio-02
Vet du eller någon annan om det blir som förra året med representanter från CRS? (Miss megané ,Joel m.m)
rz

Post by rz »

ska se om min polare vill ta med min bil ner till emmaboda, själv så är man utomlands varje gång det händer nått :(
Tony
Forumpolis

Post by Tony »

Hej tribal, nej tyvärr joels bil är till salu och är den inte såld åker han nog till gotlandring,renee (miss megane) skall till göteborg( åxå samma helg)..men du är välkommen...
Tony
Forumpolis

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by rz</i>
<br />ska se om min polare vill ta med min bil ner till emmaboda, själv så är man utomlands varje gång det händer nått :(
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Det vore jäkligt coolt hoppas det blir något....[:p][:p][:p][:p][:p]
zerotonine

Post by zerotonine »

Tja Tony! Minns du mig? Träffades förra året på emmaboda, Jag snackade om min R5 med clio motorn i?? Kolla mina bilder annars så kanske det ringer en klocka... Men hur som hälst jag ska upp till emmaboda för att köra på stripen, är redan anmäld. Tänkte bara köra ett par repor och sedan köra hem men jag stannar gärna, bara man har sällskap. Du ska fortfarande dit och ställa ut? Anmäler min bil för utställningen med så håller du en plats brevid din??

Mvh

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tony</i>
<br />Tänkte kolla om det är någon som tänkt åka till emmaboda,eftersom allt verkar vara samma helg ,Göteborgsträff,gotlandring och en dag på strippen,Jag tänkte anmäla min R25 för utställning kul om det kunde komma fler renaulter så kan vi göra lite reklam för klubben,och så slipper jag bli ensam...Tony
Spiff

Post by Spiff »

Några klara besked vilka som ska till emmaboda eller?? så man vet att man har nått att titta på...

Hade vatt trevligt att se joel`s clio där då man är lite sugen nu när man ska byta så bil så man hade fått se den IRL
Spiff

Post by Spiff »

Då var man hemkommen från emmaboda men var var alla renaulter???
zerotonine

Post by zerotonine »

Jag va där, om du såg på strippkörningen....
Norden
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström

Post by Norden »

Tror det var en Clio som körde också. Var inte där iofs... :D

Edit: Hittade ingen Clio i resultatlistan, men Sam:

11. Sam Björnestrand, Renault 5
15,137 s/141,51 km/h
Spiff

Post by Spiff »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zerotonine</i>
<br />Jag va där, om du såg på strippkörningen....

Aha du med femman... Den var läcker den... verkligen en lyckoträff...
zerotonine

Post by zerotonine »

Körde den tiden med kass växelåda, krävdes nästan två armar för att få i växlarna, rasade 2:an och 5:an på vägen hem....

Beställt nya stift 8mm tändkablar ny fördelare med rotor och axtraktor grenrör idag! kommer om 15 dagar.... hehe.. funderar på en diff till den nya lådan med....

Tack!!

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Spiff</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zerotonine</i>
<br />Jag va där, om du såg på strippkörningen....

Aha du med femman... Den var läcker den... verkligen en lyckoträff...
Post Reply