Emmaboda 21/5
Moderator: Forumpolisen
Emmaboda 21/5
Tänkte kolla om det är någon som tänkt åka till emmaboda,eftersom allt verkar vara samma helg ,Göteborgsträff,gotlandring och en dag på strippen,Jag tänkte anmäla min R25 för utställning kul om det kunde komma fler renaulter så kan vi göra lite reklam för klubben,och så slipper jag bli ensam...Tony
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by rz</i>
<br />ska se om min polare vill ta med min bil ner till emmaboda, själv så är man utomlands varje gång det händer nått
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Det vore jäkligt coolt hoppas det blir något....[:p][:p][:p][:p][:p]
<br />ska se om min polare vill ta med min bil ner till emmaboda, själv så är man utomlands varje gång det händer nått
Det vore jäkligt coolt hoppas det blir något....[:p][:p][:p][:p][:p]
-
Tja Tony! Minns du mig? Träffades förra året på emmaboda, Jag snackade om min R5 med clio motorn i?? Kolla mina bilder annars så kanske det ringer en klocka... Men hur som hälst jag ska upp till emmaboda för att köra på stripen, är redan anmäld. Tänkte bara köra ett par repor och sedan köra hem men jag stannar gärna, bara man har sällskap. Du ska fortfarande dit och ställa ut? Anmäler min bil för utställningen med så håller du en plats brevid din??
Mvh
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tony</i>
<br />Tänkte kolla om det är någon som tänkt åka till emmaboda,eftersom allt verkar vara samma helg ,Göteborgsträff,gotlandring och en dag på strippen,Jag tänkte anmäla min R25 för utställning kul om det kunde komma fler renaulter så kan vi göra lite reklam för klubben,och så slipper jag bli ensam...Tony
Mvh
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tony</i>
<br />Tänkte kolla om det är någon som tänkt åka till emmaboda,eftersom allt verkar vara samma helg ,Göteborgsträff,gotlandring och en dag på strippen,Jag tänkte anmäla min R25 för utställning kul om det kunde komma fler renaulter så kan vi göra lite reklam för klubben,och så slipper jag bli ensam...Tony
-
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zerotonine</i>
<br />Jag va där, om du såg på strippkörningen....
Aha du med femman... Den var läcker den... verkligen en lyckoträff...
-
Körde den tiden med kass växelåda, krävdes nästan två armar för att få i växlarna, rasade 2:an och 5:an på vägen hem....
Beställt nya stift 8mm tändkablar ny fördelare med rotor och axtraktor grenrör idag! kommer om 15 dagar.... hehe.. funderar på en diff till den nya lådan med....
Tack!!
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Spiff</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zerotonine</i>
Beställt nya stift 8mm tändkablar ny fördelare med rotor och axtraktor grenrör idag! kommer om 15 dagar.... hehe.. funderar på en diff till den nya lådan med....
Tack!!
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Spiff</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zerotonine</i>