<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by ren16v</i>
<br />Har införskaffat mig en uppsättning 17"are till R19en.Fälgarna skall pappa och däcken skall jag så nu är det bara att leta fälgar igen .
?????[:p][:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Hängde inte heller med riktigt där [8D]
Jag köpte en uppsättning fälgar med 205/40-17 på och däcken blir förlåga för HANS bil och fälgarna passar på volvo axlar och jag skall ha dom på 19en så fälgarna passar ju inte.
Nu har jag köpt en uppsättning till .Altså en uppsättning JP ??? med 205/40-17 med bultcirkel 5x108 ET15 och en uppsättning 100+ (Team Dynamics) Monza med 215/45-17 med butcirkel 4x100 ET38.Däcken skall skiftas på dessa fälga så 100+arn går på Renaulten oc dom andra på pappas "7".
Ang. 17" bilen blir bra stötig med dem på 205/40/17 Dunlop Sp9000 däck och Dezent F 17". Kör ju typ i 30 överallt! Tyvärr ser bilen ut som den går på styltor lite.. Man kan ju dock vinna fjädrar från h&r på internet..
Håller med Nymf att det är stötigt med 17", kör 195/40-17 på min Clio -92. Har även "stylt" syndromet men är inte så sugen på att pilla med torsionsstavarna.
Om man nu fixar fjädrarna..typ köper någon annanstans än på firma så får man jobbet gjort för 2500kr..iaf här stan funderar starkt på att lämna in den faktiskt...har heller inte lust att hålla på själv..de lär ju sitta rätt bra..har väl inte bytts på 9år (sen bilen var ny) :/