Inför: Göteborgsträffen 21/5

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Japp, jag är på! Har mailat Peter! [:)]
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />Japp, jag är på! Har mailat Peter! [:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Ska du ställa ut pärlan ? [8D] Då kanske man blir tvungen att komma och titta oxå..
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Haha! Man får ju vara glad att man får komma in med en så "ny" snart 10 år gammal bil! [;)][:D] Och tja, än så länge inget nytt sedan du såg henne sist (förutom ett stenskott på Elialäppen [:(!]). Men det vore ju mycket trevligt om ni dök upp också! Så behöver man ju inte vänta med att träffa er ända tills nästa Smålandsrunda, menar jag. För ni ska väl på Smålandsrundan, var den nu blir i år?!...
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />(förutom ett stenskott på Elialäppen [:(!]).
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
tråkigt [:(]


Vi ska försöka, det ser ut som att träffen krockar med vår Turkiet semester, vi får se. Men ska iaf försöka [:D]
Göteborg låter kul iaf, Banan som det skrivs om (Volvos Sprintbana) , har du kört på den ? Är den stor ? Skulle vara kul och testa bilen , nu när man har ?masserat den?
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Vore mkt trevligt om ni kunde komma på Smålandsrundan även i år!
OT: Men Turkiet låter skönt också, men det är väl grymt varmt där då? Vi åkte dit i augusti för många år sedan och det var typ 42 grader (pust!). Men efter någon dag hade man hunnit vänja sig hyfsat. Som tur var behövde man ju inte göra så mkt nytta. Men åkte iaf upp till Renault-verkstaden och fick tag på nya lister till R12:an! [:p][^][:D]

Om det är den banan jag tänker på (Volvo har väl inte fler banor i den trakten...) så har jag varit där under tiden jag gick Volvo-Renault säljskola. Fast då fick vi till min sorg bara köra Volvo [:(][|)] (var kanske iofs tur för alla kanske inte hade kvalat in på att få köra Renault [;)][:D]). Men hur eller hur var det kul och jag tyckte det var en rätt rejäl bana. Kommer inte ihåg så himla mycket, men minns den inte som så väldigt kurvig.

"Masserat"? *nyfiken* Tell me more! [:p][:)]
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
"Masserat"? *nyfiken* Tell me more! [:p][:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

[:D][8D] Du har mail..
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Nice! [:)][^]
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Qul!
Både Tjolöholm å GBG-träff!
[:)][:)][:)][:)]
Hur många skall ställa ut bilen? Hur stor plats finns?
Vad kostar det?
KOmmer nån ner tidigare (fredag?) hör gärna av er (skriv en kråka på forumet, så kanske man kan ha en liten "förträff")
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Pia [:)] Har bokat F1 mellan fre-lör & lör-sön. Vet dock fortf inte exakt när jag kommer. Kan kanske bli innan fredagen också, om man ska hitta på lite "bus" i Götet innan... Får höras vidare![^] Du ska väl också med ner till Tjolöholm?
Det är ju kanonnära från GBG till Tjolöholm = ni som ska till GBG-träffen måste ju bara åka på Tjolöholm också! Är ju perfekt att få två träffar på samma helg och nästan samma plats! Mer perfekt än så kan det knappast bli!!!
Så, gott folk, anmäl er nu!!! [:)]
User avatar
fuzzion
Forumpolis
Posts: 1480
Joined: 30 Mar 2004, 18:59
Location: Norrköping
Contact:

Post by fuzzion »

Jag & "Mégasn" kommer!
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Gott! Ska bli kul![^] Då hänger ni med till Tjolöholm också hoppas jag?!
Dennis, Linda & Alpinen kommer ansluta under dagen på GBG-träffen. Kommer på Tjolöholm.
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

[quote]<i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />Pia [:)] Har bokat F1 mellan fre-lör & lör-sön. Vet dock fortf inte exakt när jag kommer. Kan kanske bli innan fredagen också, om man ska hitta på lite "bus" i Götet innan... Får höras vidare![^] Du ska väl också med ner till Tjolöholm?
[:D][:D][:D]
Största helgen i Ärtans liv (hittills?!?) är inbokad. Vilket släktträff det blir! GBG-träff å Tjolöholm. Lobbar för fullt...Skall vi sätta in en helsida i GP??? [;)]
Det skall bli så himla jätte-wow [:p][^][:D].
Har du nya F1 katalogen? Beställ prylar av Rolf i A-sås så kanske du har grejorna till träffen. Fick lite "godis" nyligen, men väntar på mera [;)]. Svårt att sluta när man väl fått smak på det.
Finns alltid på jobbmailen, så dra iväg ett "mégane-mail" när andan faller på (å tiden finns).
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

Nu har man bokat hotell, ska bli kul att se lite folk från forumet . [:)]
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />Vore mkt trevligt om ni kunde komma på Smålandsrundan även i år!
OT: Men Turkiet låter skönt också, men det är väl grymt varmt där då? Vi åkte dit i augusti för många år sedan och det var typ 42 grader (pust!). Men efter någon dag hade man hunnit vänja sig hyfsat. Som tur var behövde man ju inte göra så mkt nytta. Men åkte iaf upp till Renault-verkstaden och fick tag på nya lister till R12:an! [:p][^][:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

[:D][:D] Det blir "rundan" i år.. Always ringde och flyttade datumet, så nu hinner vi åka "rundan" kuul, vet någon var den ska vara i år ?
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

YES! Gott! [:)][^] Är än så länge lite obestämt ang. exakt var rundan kommer gå, men det kan bli Tingsryds-trakterna eller kanske Öland... Det kommer mer info vad det lider. Datum vet man ju iaf! [:)]
Post Reply