Intresserade av F1-resa?

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

zapoq

Post by zapoq »

Ja du, ska leta reda på biljetterna..
Har för mig att en kosta 35 euro. De va första dagen, träningsrundan. Men som sagt ska leta vidare...
Återkommer.
kmfdm

Post by kmfdm »

Åkte du dit på vinst och förlust, eller var du 100% säker på att få biljett? 35 euro är ju "ingenting" jämfört med vad man har hört att det kan kosta. Klart, det beror på vad man är beredd att lägga för att få uppleva det på plats...Himla synd att det inte körs F1 i Anderstorp, då hade det varit så mycket enklare!
zapoq

Post by zapoq »

I stort sett 100% säker på att få biljetter... Fanns ju gott om dom..
Men har för mig att de kosta en ca 100 euro, på finaldagen..
Så den dagen hoppa jag över... Vilken upplevelse att sitta 10 meter ifrån banan å dricka en kall öl å känna en formel 1 bil susa förbi i 300 blås.. de e vad jag kallar upplevelse!

*Letar fortfarande efter biljetterna*
kmfdm

Post by kmfdm »

100 euro skulle det lätt vara värt att få se en F1-tävling live!
Tyvärr är ju säsongen snart slut; bara Brasilien kvar.
Heja Renault![:)]
zapoq

Post by zapoq »

Nu har jag hittat biljetterna!
Fredagen kostade: 35 euro
Lördagen kostade: 50 euro
Och söndagen tror jag kostade nånstans runt 100-200 euro.
kmfdm

Post by kmfdm »

Har för mig att jag sett preliminära datum för F1 2005, men minns inte var jag sett det...[V] Är det någon annan här som har bättre pejl på det?
zapoq

Post by zapoq »

Nja, tyvär inte.. men de går väl alltid att luska lite i.. skulle va skoj å åka ett renault gäng!? Eller vad säger ni?!
kmfdm

Post by kmfdm »

Träffade en kille på mitt jobb som hade varit nere i Hockenheim
i somras som hade köpt biljetter via arrangör på nätet. Han var helnöjd, eftersom han hade fått dubbla uppsättningar biljetter skickade till sig...Skall försöka nosa reda på hur schemat för 2005 ser ut. Det vore mäktigt att kunna närvara "på riktigt" nån gång.
jocke_hbg

Post by jocke_hbg »

F1 är kul. Skoj att du har fått lite "känning". På F1 hemsida kan man komma i kontakt med alla banorna för ev biljettköp. Nu kankse man skulle försöka ordna ihop något med klubben för eventuella depåbesök. [:D] Man kan också gå med i Club Renault F1 Team, då kan man få tillgång till depån [:)]
Är någon intresserad att åka till Monaco? Har funderingar på att ta bilsemester till rivieran nästa år och ligga kvar 2-3 veckor i maj.
Ja då hade detta inte varit helt fel!

http://www.visualseat.com/en_st/index.aspx
kmfdm

Post by kmfdm »

"Känning å känning", lite lagom besatt har man allt blitt.
[:D][:p]. Har en Cd med F1 ljud, och vid rödljusen så drar man på stereon för fullt och låter fönstret glida ner...redo att köra racing mot testosteronstinna gamla 740´s! Skämtåsido...[;)][:o)]
Monaco, det är väldigt långt borta!!! Nån gång i framtiden skall man väl lyckas närvara vid en F1-tävling...hoppas jag!
Hur bär man sig åt för att bli medlem i Club Renault F1 team? Kollade på hemsidan www.renaultf1.com men hittade inget!
jocke_hbg

Post by jocke_hbg »

Annars har jag hört att Spa i Belgien är en bra bana att vara åskådare på.
Club Renault F1, hittade jag på en mässa och jag har lagt upp formuläret här: www.jocke.me.uk/ClubF1.jpg
Det ska skickas til:
<font size="3"><b><font color="blue">Club Renault F1 Team</font id="blue">
<font color="black">92109 Boulogne Billancourt Cedex</font id="black"></b></font id="size3">

Har även tagit kontakt med Renault F1 för att få dessa formulär till klubben så att man skulle kunna skicka ut dom tillsammans med Renomé. Om det nu är en god idé?
Ha de'!
kmfdm

Post by kmfdm »

I senaste numret av Revue finns "schemat" för F1 2005! [:p]
Vilken bana är närmast Sverige? Spa, Hockenheim eller Silverstone?
Vet att det är dyrt att gå/åka på såna tillställningar, men det vore himla qul om CRS eller 15/17-klubben kunde (eller det kanske finns andra som är intresserade av F1 åxxå?) fixa nåt gemensamt. [:)]
kmfdm

Post by kmfdm »

Länk till datum för säsongen 2005!
Det vore qul att uppleva det på plats nån gång!
http://www.formula1.com/race/
[:p]
Post Reply