Startspärr Mégane 98
Moderator: Forumpolisen
Startspärr Mégane 98
Nu har min startspärr valt att sluta samarbeta med mig. Nycklarna är tvättade i maskin (ja jag vet där ska dom inte vara) Efter det har dom funkat, nu på senare tid har dom blivit sämre och sämre. Båda nycklarna har nya batterier, är rengjorda inuti och den lilla piggen har kontakt. Den ena nyckeln är helt död, medan den ena lyser på den lilla lampan men verkar ändå inte ha kontakt med bilen? Vad gör jag? Har beställt ny nyckel hos Volvo, skulle kosta 700 kr. Men nu har jag läst gamla inlägg och andra har fått betala 2000 för sina?
Vad tror ni, är det fel på nycklarna eller i bilen? Vad gör man isf om det är mottagaren i bilen det är fel på? 10.000 kr bara för delarna skrev någon om? HJÄLP mig den här bilen ruinerar mig!
Aldrig mer en bil med startspärr [:(!]
Vad tror ni, är det fel på nycklarna eller i bilen? Vad gör man isf om det är mottagaren i bilen det är fel på? 10.000 kr bara för delarna skrev någon om? HJÄLP mig den här bilen ruinerar mig!
Aldrig mer en bil med startspärr [:(!]
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by mizzcat</i>
<br />Hur kan startspärren gå att få upp om man inte har batteri i nyckeln?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Kan ju ev vara så att du har en transponder i nyckeln. Och då styrs inte startspärren av upplåsningen med fjärr nyckel.
<br />Hur kan startspärren gå att få upp om man inte har batteri i nyckeln?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Kan ju ev vara så att du har en transponder i nyckeln. Och då styrs inte startspärren av upplåsningen med fjärr nyckel.
-