Orginal radio i Laguna 99a
Moderator: Forumpolisen
Orginal radio i Laguna 99a
Jag har en fråga som jag hoppas någon kan svaret på.
jag har en orginal Philips kassett bandspelare i bilen som är rattstyrd och kopplad till displayen. på denna spelare står det på kasset luckan att den klarar styrning till cd-växlare jag undrar nu om någon vet vilken cd-växlare som passar och om detta går att styra via rattstyrningen.
jag har en orginal Philips kassett bandspelare i bilen som är rattstyrd och kopplad till displayen. på denna spelare står det på kasset luckan att den klarar styrning till cd-växlare jag undrar nu om någon vet vilken cd-växlare som passar och om detta går att styra via rattstyrningen.
-
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zapoq</i>
<br />Jag skulle satsa på en ny stereo... Finns att få tag på så att du kan styra från ratten.. Ex, sony..
Tror ev pioneer å clarion kan ha..
En växlare till en philips är rätt svår att få tag på.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det finns alltså nya stereos som man kan använda orginal rattfjärr?
funkar dom med orginaldisplay oxå?
Kan du ge exempel på en bra, prisvärd sådan stereo?
Mvh Pär
<br />Jag skulle satsa på en ny stereo... Finns att få tag på så att du kan styra från ratten.. Ex, sony..
Tror ev pioneer å clarion kan ha..
En växlare till en philips är rätt svår att få tag på.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det finns alltså nya stereos som man kan använda orginal rattfjärr?
funkar dom med orginaldisplay oxå?
Kan du ge exempel på en bra, prisvärd sådan stereo?
Mvh Pär
Här finns en frän maskin, funkar till alla Renault, anslut en HD på 120-300GB till cd växlarutgången sedan har du 1000tals timmar musik. Funkar suvve !!! /Christer
https://www.ssl-id.de/tomtek.de/shop/pd ... tegoryId=1
https://www.ssl-id.de/tomtek.de/shop/pd ... tegoryId=1