Francophilia 2004
Moderator: Forumpolisen
-
-
Lite gemytligheter planeras kvällen innan: http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=18902
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tribal</i>
<br />Någon som ska ställa ut på lördag?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jag ska ställa ut på lördagen! Du oxå?
<br />Någon som ska ställa ut på lördag?
Jag ska ställa ut på lördagen! Du oxå?
-
- Firstname: Mattias
- Surname: Nordenström
Jag o lillebror kommer förmodligen på Lördagskvällen, han vill dit och vara instruktör under Lördagen men det blir alldeles för hektiskt då. Vi tar iaf med oss eget rum (tält) och sover borta vid gamla läktarna Som det ser ut nu iaf.
Kul att Herr Egeland ska vara instruktör för oss också.
Ni har ingen siffra på ungefär hur många, i nuläget, som planerar att medverka på körningen under söndagen?
Kul att Herr Egeland ska vara instruktör för oss också.
Ni har ingen siffra på ungefär hur många, i nuläget, som planerar att medverka på körningen under söndagen?
-
Vill bara försäkra mig om att alla läser http://www.peugeot-sport-club.com/traffar/baninfo.html ordentligt!
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Silldro</i>
<br />Det blev lite problem med hyra av släp för mig. Så det blir tyvärr ingen Kinnekulle.
Du skulle ju kunna låna mitt släp... [:)]
Skulle vara kul att se både din och Emils R5'or på Kullen istället för på Sviestad... [8D]
<br />Det blev lite problem med hyra av släp för mig. Så det blir tyvärr ingen Kinnekulle.
Skulle vara kul att se både din och Emils R5'or på Kullen istället för på Sviestad... [8D]
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Falk</i>
Om jag hade fått reda på det lite tidigare så hade det kunnat blivit Kullen. Nu är det lite tight om tid då vi måste byta bromsvätska på Emils bil som vi inte vet om nipplarna är ok på. Sen jobbar han på Lördag så det blir lite problematiskt.
Jag har bokat släp på en mack som jag ska hämta på lördag kväll.
Men du kan ringa mig på 070-458 05 96 så kan jag försöka fundera ut någon lösning.
Om jag hade fått reda på det lite tidigare så hade det kunnat blivit Kullen. Nu är det lite tight om tid då vi måste byta bromsvätska på Emils bil som vi inte vet om nipplarna är ok på. Sen jobbar han på Lördag så det blir lite problematiskt.
Jag har bokat släp på en mack som jag ska hämta på lördag kväll.
Men du kan ringa mig på 070-458 05 96 så kan jag försöka fundera ut någon lösning.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Silldro</i>
<br />Blev lite ändrade planer. Jag och Emil åker ner med våra bilar på Lördagseftermiddagen och övernattar på Kinnekulle kamping.
Stort tack till Lasse Falk som hjälpte till!
Dags att dra och mecka lite [:D]
Kul[:)] Bra jobbat Falk!
<br />Blev lite ändrade planer. Jag och Emil åker ner med våra bilar på Lördagseftermiddagen och övernattar på Kinnekulle kamping.
Stort tack till Lasse Falk som hjälpte till!
Dags att dra och mecka lite [:D]
Kul[:)] Bra jobbat Falk!