Vilken musik spelas i era bilar?
Moderator: Forumpolisen
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by BiFFeN</i>
<br />Den här nya låten In Grid, "to es fotu" eller vad den heter =) rätt stil för en renault tycker jag =)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Konstigt att den låten kom upp här på forumet [:D]
Hörde den låten igår på HIT-FM när jag körde från Växjö hem till Kisa och tänkte att den passar ju bra när man kör Renault [:)] (fast det gjorde jag ju inte igår förstås [:I])
<br />Den här nya låten In Grid, "to es fotu" eller vad den heter =) rätt stil för en renault tycker jag =)
Konstigt att den låten kom upp här på forumet [:D]
Hörde den låten igår på HIT-FM när jag körde från Växjö hem till Kisa och tänkte att den passar ju bra när man kör Renault [:)] (fast det gjorde jag ju inte igår förstås [:I])
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />hehe...man kanske ska bränna lite nya skivor...det har kommit lite nya låtar nu som är bra =)....själv får ja inte plats med alla i handskfacket...[8D]
Man får väl ladda ner Internet! [;)] [:D]
<br />hehe...man kanske ska bränna lite nya skivor...det har kommit lite nya låtar nu som är bra =)....själv får ja inte plats med alla i handskfacket...[8D]
Man får väl ladda ner Internet! [;)] [:D]
I högtalarna strömmar allt möjligt ut...enklare att säga vad som inte spelas och det är dansbandsmusik, country & western, opera (liknande klassisk), folkmusik etc....U got the picture.
Kör med Mp3 spelare så det finns lite att välja på. Sen beror musikvalet lite på sällskapet man har i bilen.. [8D]
Håller med om att musiken påverkar hur man kör [}:)]
Kör med Mp3 spelare så det finns lite att välja på. Sen beror musikvalet lite på sällskapet man har i bilen.. [8D]
Håller med om att musiken påverkar hur man kör [}:)]
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Fridrek</i>
<br />Lite nyfiken på vad ni spelar för något i era Renaulter? [:)]
(kommer ihåg att sådan här fråga kom upp i förra forumet, but what a heck?!)
Kör ni den franska stilen - fransk house/hiphop m.m ? [;)]
För det mesta blir det fransk house (Daft Punk, Air, Etienne De Crecy, Cassius) men det blir ju helt efter humör och körhumör [}:)]
Tell me! / Fredrik.
Pippi Långstrump, Alfons Åberg, Mamma Mu och Smurfhits när 4-åringen är med [:)] Till och från jobbet (kör 14 mil ToR varje dag) har jag börjat lyssna på CD-böcker som jag lånar på bibblan - suveränt avkopplande och ett bra sätt att hinna med böckerna man i normala fall som småbarnsförälder inte hinner läsa....
<br />Lite nyfiken på vad ni spelar för något i era Renaulter? [:)]
(kommer ihåg att sådan här fråga kom upp i förra forumet, but what a heck?!)
Kör ni den franska stilen - fransk house/hiphop m.m ? [;)]
För det mesta blir det fransk house (Daft Punk, Air, Etienne De Crecy, Cassius) men det blir ju helt efter humör och körhumör [}:)]
Tell me! / Fredrik.
Pippi Långstrump, Alfons Åberg, Mamma Mu och Smurfhits när 4-åringen är med [:)] Till och från jobbet (kör 14 mil ToR varje dag) har jag börjat lyssna på CD-böcker som jag lånar på bibblan - suveränt avkopplande och ett bra sätt att hinna med böckerna man i normala fall som småbarnsförälder inte hinner läsa....