R19 modeller
Moderator: Forumpolisen
R19 modeller
Hejsan
satt oh kollade runt lite ,,vill helst få tag i en R5 GTE men det ser tungt ut att hitta någon inom 40 mil fån mig.
men R19 finns det mer av frågan är bara vad de olika modellerna betyder.
ec TXE .GTS europa osv
Jag har provat att söka på forumet men får inte fram något tacksam för hjälp eller en länk som förklarar
tackar
satt oh kollade runt lite ,,vill helst få tag i en R5 GTE men det ser tungt ut att hitta någon inom 40 mil fån mig.
men R19 finns det mer av frågan är bara vad de olika modellerna betyder.
ec TXE .GTS europa osv
Jag har provat att söka på forumet men får inte fram något tacksam för hjälp eller en länk som förklarar
tackar
-
GTS och TXE är R19 av phase 1, medan RN och RT är phase 2.
Europa-modellen är phase2 och innebär bl a vinge bak, alu-fälgar, tröskelbreddare, metallic och lite annat lull-lull. Snyggt! [:p]
Maila din adress till mig så kan jag skicka över lite info, typ tekniska data, utrustningslistor och lite jämförelser mellan olika modeller/årsmodeller!
Europa-modellen är phase2 och innebär bl a vinge bak, alu-fälgar, tröskelbreddare, metallic och lite annat lull-lull. Snyggt! [:p]
Maila din adress till mig så kan jag skicka över lite info, typ tekniska data, utrustningslistor och lite jämförelser mellan olika modeller/årsmodeller!
-
- Firstname: Mattias
- Surname: Nordenström
Ja hjullager har jag bytt tre på min Clio, det första rök runt 15.000 mil och det verkar väl vara samma på R19. Är bara vänster fram kvar att byta nu. Angående motorn så tycker jag den är kanon! Har inte gjort nånting på den, vattenpumpen rök och då passade jag på att byta kamremmen samtidigt och nu är det förmodligen dags att byta en packbox bakom svänghjulet då det läcker. Men i övrigt går den som en klocka och har gjort det, iaf så länge den varit i min ägo och jag har kört ca 6.000 mil med den, har rullat 18.800 mil snart.