Info: Zolder Curcuit 19/6 2004
Moderator: Forumpolisen
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />hehe....det är bäst du spänner fast dig....ORDENTLIGT =)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
vaddå du har inge soppa tryck ha ha...........[:D]
<br />hehe....det är bäst du spänner fast dig....ORDENTLIGT =)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
vaddå du har inge soppa tryck ha ha...........[:D]
-
Enligt info till deltagare: Robin Gillström, Stellan Östling, Lars Aldebo, Bo Johansson, Joel Handstedt, Jan Karlsson, Mattias Bong & Jocke Persson, Ulf Aspbäck, Mats Dahlberg (hoppas jag iaf!), Peter Bergqvist, Peter Bergström, Jorn Thorbergsen (NO), Mats Nilsson, Dennis Håkansson & Linda m. Alpinen, samt Mégane med tillbehör! [^][:)]
<b>En fråga till de som ska ner:
Är det någon mer än vi som har funderingar på att luffa vidare ner till Paris efter träffen?</b>
<b>En fråga till de som ska ner:
Är det någon mer än vi som har funderingar på att luffa vidare ner till Paris efter träffen?</b>
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Jag o Tanja ska ut på egna äventyr efter träffen Mysmys-bilsemester alltså.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">glöm inte intercom [:D]
<br />Jag o Tanja ska ut på egna äventyr efter träffen Mysmys-bilsemester alltså.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">glöm inte intercom [:D]
-
Vi ska ner till Paris och har funderingar på att försöka få besöka Renault. Kanske museet på Billancourt, ev. Technocentre eller så... Tänkte ringa och kolla upp möjligheterna. Om det är någon mer som är på hugget att hänga på vore det bra om ni hör av er, så man vet hur många jag ska försöka "få dispens" för! [;)][:D]
Vår väldigt lösa planering är att lämna Zolder någon gång under söndagen, fortsätta ner mot Chantilly en bit utanför Paris. Vi har vid tidigare resor åkt förbi Chantilly, konstaterat att det är storslaget vackert och att vi vill se det på närmre håll. För intresserade kan jag berätta att det är ett magnifikt slott, som tävlade med Versailles om att vara det vackraste och mest storslagna slottet.
Tisdagen hade vi, under förutsättning att tillstånd kan ordnas, tänkt att tillbringa i rombens tecken med Renault-besök i Paris!
Ytterligare punkter på vår "besöks-lista" i Paris är: Eiffeltornet (mister aldrig sin gudomliga charm), gå upp i nya Triumfbågen (lär vara vidunderlig utsikt över staden, gamla Triumfbågen, Champs Elyssées etc) och helst även Sacre Coeur. Ev. shopping.
Onsdag tänkte vi shoppa och sedan bege oss vidare. Om vi beger oss hemåt eller fortsätter mot Mosel-dalen är ännu oklart.
<b> Så... har ni intresse av att ev. få komma in och uppleva mer Renault och div. klenoder - hojta till snarast, tack!!! </b>
Vår väldigt lösa planering är att lämna Zolder någon gång under söndagen, fortsätta ner mot Chantilly en bit utanför Paris. Vi har vid tidigare resor åkt förbi Chantilly, konstaterat att det är storslaget vackert och att vi vill se det på närmre håll. För intresserade kan jag berätta att det är ett magnifikt slott, som tävlade med Versailles om att vara det vackraste och mest storslagna slottet.
Tisdagen hade vi, under förutsättning att tillstånd kan ordnas, tänkt att tillbringa i rombens tecken med Renault-besök i Paris!
Ytterligare punkter på vår "besöks-lista" i Paris är: Eiffeltornet (mister aldrig sin gudomliga charm), gå upp i nya Triumfbågen (lär vara vidunderlig utsikt över staden, gamla Triumfbågen, Champs Elyssées etc) och helst även Sacre Coeur. Ev. shopping.
Onsdag tänkte vi shoppa och sedan bege oss vidare. Om vi beger oss hemåt eller fortsätter mot Mosel-dalen är ännu oklart.
<b> Så... har ni intresse av att ev. få komma in och uppleva mer Renault och div. klenoder - hojta till snarast, tack!!! </b>
Det verkar luta åt att vi hänger på ändå ! Bilen startade efter mycket om och men igår. Nackdelen är att bilen inte riktigt är inkörd, känns lite pirrigt att irra ivaäg så långt hemifrån utan att veta hur bilen gå.... men men ... vi är väl en skara som ska ner så =)
Huvudsaken ja får tillbaka bilen till Hamburg ! därifrån fixar jag transport via jobbet =)
Huvudsaken ja får tillbaka bilen till Hamburg ! därifrån fixar jag transport via jobbet =)
-
-
TJOHO! Om någon saknar <b>klubbtröja</b> och vill att jag ska ta med till Zolder - kontakta mig <b>snarast!!!</b>
Vi kommer åka okristligt tidigt på torsdag och morgondagen är fullspäckad med måsten. Ring, sms:a eller maila!
0480-10386, 070-6364475 eller megane@byair.nu
När man ska vara borta typ 1,5 vecka är en Mégane coupé inte extremstor, så jag kommer tyvärr av utrymmesskäl inte ta med mig någonting, som inte är "beställt" så att säga. Au revoir! [:)]
Vi kommer åka okristligt tidigt på torsdag och morgondagen är fullspäckad med måsten. Ring, sms:a eller maila!
0480-10386, 070-6364475 eller megane@byair.nu
När man ska vara borta typ 1,5 vecka är en Mégane coupé inte extremstor, så jag kommer tyvärr av utrymmesskäl inte ta med mig någonting, som inte är "beställt" så att säga. Au revoir! [:)]