Inbrott + nybes utan anm!!!!!
Moderator: Forumpolisen
Inbrott + nybes utan anm!!!!!
Mot alla odds,så gick den Lille genom bes. utan anmärkning i ons. Fatta att jag blev glad[:D][:D] Har ändå ett litet hål i avgassystemet och man hör att det puttrar.Gubben sa "avgasvärdena e lite höga men du klarar dig precis.Gränsen är 7% och du har 6,5%". Pust!!F*n va gött!!!O detta behövde jag,nått positivt alltså.Hade inbrott i bilen,trots larm och rattkrycka, natten mellan sön och mån.[:(]Det enda dom j*vlarna tog va hatthyllan med mina GAS högtalare.Inga cdskivor,inte min MOMO ratt värd drygt 2000:-,inte min MOMO växelspaksknopp värd 1000:-.Inte ens låsbulten till mina fälgar!!!!Vilka amatörer alltså.Hade gjort d bättre själv.[:D]Mycket väsen för ingenting alltså.Nytt lås,högtalare+hatthylla och omlack av dörren krävs.Plus en ny sirén,för den hade dom dratt sönder. Ja,ja det ordnar sig säkert. Ha det gött allihop // Gitte[8D]
-
[:(!]
Du har mina sympatier! Fy f-n för såna som inte kan låta bli andras bilar!!!
Hur skyddar man sina ögonstenar om det inte hjälper med krycka, larm, låsbara hjulbultar? Ber mamma att skicka björnsaxen efter morfar, så att man kan rigga upp den i bilen? Sover i bilen med hagelbössa i knät? Kan tänka mig hur det känns. Jag skulle bli [}:)][:(!][}:)] om nån petade på min bil!
Du har mina sympatier! Fy f-n för såna som inte kan låta bli andras bilar!!!
Hur skyddar man sina ögonstenar om det inte hjälper med krycka, larm, låsbara hjulbultar? Ber mamma att skicka björnsaxen efter morfar, så att man kan rigga upp den i bilen? Sover i bilen med hagelbössa i knät? Kan tänka mig hur det känns. Jag skulle bli [}:)][:(!][}:)] om nån petade på min bil!
Som sagt så visste jag att d va hål i avgassystemet,o därför inte skulle gå igenom.Men bes.gubben tittade inte ens på det[:D]Har beställt lite gott från SAM till att avhjälpa detta puttrande.Det ska komma i nästa vecka,så det kommer bli lite goare ljud så småningom.[8D][}:)]
Nyare bilder finns på min MSN.(Gå in på min profil)
Ha det bra där ute allihop // Gitte
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Pirath</i>
<br />Har beställt lite gott från SAM till att avhjälpa detta puttrande.Det ska komma i nästa vecka,så det kommer bli lite goare ljud så småningom.[8D][}:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Oh så läckra bilder! Kom precis på att jag saknar honom som faen...
Vad är det för godis du beställt?
Gjort något mer med bilen förutom vita sidoblinkers?
mvh,
Widar
<br />Har beställt lite gott från SAM till att avhjälpa detta puttrande.Det ska komma i nästa vecka,så det kommer bli lite goare ljud så småningom.[8D][}:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Oh så läckra bilder! Kom precis på att jag saknar honom som faen...
Vad är det för godis du beställt?
Gjort något mer med bilen förutom vita sidoblinkers?
mvh,
Widar
Vi får väl träffas nångång så du får kika på den lille igen.[:D]
Inga större förändringar utvändigt,bara vita blinkers.Invändigt: ratt,växelknopp,pedaler m.m.Bara småsaker.
Appropå SAM,så börjar jag bli irriterad nu[:(!]Har väntat i 4v nu på min slutdämpare med 3" utblås.Leveransen skulle ta max 2,5 v. Har ringt o kollat å det är beställt o allt,men det har inte kommit än. Kommer ta bort mittenburken,alltså 2" från kat o bakåt.Bara sista dämparen kvar med 3" utblås.(Det e ganska svårt att hitta roliga saker till denna bilen.)Smarrigt värre[:D][:D]Men,men.Den som väntar på något gott...[;)]
// Gitte [8D]
Inga större förändringar utvändigt,bara vita blinkers.Invändigt: ratt,växelknopp,pedaler m.m.Bara småsaker.
Appropå SAM,så börjar jag bli irriterad nu[:(!]Har väntat i 4v nu på min slutdämpare med 3" utblås.Leveransen skulle ta max 2,5 v. Har ringt o kollat å det är beställt o allt,men det har inte kommit än. Kommer ta bort mittenburken,alltså 2" från kat o bakåt.Bara sista dämparen kvar med 3" utblås.(Det e ganska svårt att hitta roliga saker till denna bilen.)Smarrigt värre[:D][:D]Men,men.Den som väntar på något gott...[;)]
// Gitte [8D]
Vore riktigt skoj att se den lelle igen! [:)]
Jobbigt med krångel... [:(]
Du ska inte skaffa en racekat eller en *host* tom, rensad *host* kat då? Kan lova att det ger effekt, katen har nog suttit där sen -91 och är troligtvis rejält igensatt.
Ruskprick hade 3"'s (overkill!) Racekat på sin gamle mazda, gav rejäl skillnad och ett gött ljud!
mvh,
Widar
Jobbigt med krångel... [:(]
Du ska inte skaffa en racekat eller en *host* tom, rensad *host* kat då? Kan lova att det ger effekt, katen har nog suttit där sen -91 och är troligtvis rejält igensatt.
Ruskprick hade 3"'s (overkill!) Racekat på sin gamle mazda, gav rejäl skillnad och ett gött ljud!
mvh,
Widar
Det är ju storträff på fredag här i stan!
http://www.clubrenaultsverige.com/forum ... IC_ID=2041
mvh
http://www.clubrenaultsverige.com/forum ... IC_ID=2041
mvh
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Pirath</i>
<br />Tills på fredag hinner jag nog inte få tillbaka min bil från plåt & lack [:(!](pga inbrottet), men kikar gärna upp i sommar iaf. Som sagt så kommer det säkert fler träffar.[:D]
// Gitte
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Synd, synd!
Men, ja, det blir fler träffar och det är inte långt till Borås, tror den lelle skulle bli glad av att komma "hem" igen [;)] [:D]
mvh
<br />Tills på fredag hinner jag nog inte få tillbaka min bil från plåt & lack [:(!](pga inbrottet), men kikar gärna upp i sommar iaf. Som sagt så kommer det säkert fler träffar.[:D]
// Gitte
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Synd, synd!
Men, ja, det blir fler träffar och det är inte långt till Borås, tror den lelle skulle bli glad av att komma "hem" igen [;)] [:D]
mvh