Lossar skruven, ser till att den är hyffsat tömd innan,skämt och sido tror den sitter på typ 4 skruv eller nåt liknande,lägg dig under och kolla.Glöm inte att koppla ur elen på ovan sidan innan du släpper ner tanken.
öööööh. vet inte faktist,har inte gjort det på min.är det påfyllnings röret som tar i om man släpper på tanken eller,ta i jäklar skaka o grejja,.
nån som har erfarenhet och kan hjälpa till?
En annan sak när jag ändå är på gång med skrivandet. Jag har haft en GTE för ett tag sen som jag var tvungen att skrota[V] pga en gammal gubbes oförmåga att köra rätt i rodeller. Hur som helst jag var tvungen att byta grenrör på den pga av att det sprack i svetsarna om den nu är svetsad. Är det fler som har haft problem med det? En till sak med avgaserna, 2-1 röret rostade det hål på, är det oxå ett förkommande R5 problem?
vilken tank menar du stora eller lilla??..dela på röret mellan dom två tankarna,så är den typ bara att ta ner den stora tanken,sitter på fyra fastrostade skruvar,plus några slangar...har inte råkat ut för att grenröret spruckit ännu.