Elmia Jönköping
Moderator: Forumpolisen
Elmia Jönköping
Hallå ja... Jag mest bara undrade hur många som ska till elmia 9-12april ?
Hade varit småfräckt att komma ett större antal samtidigt [:D]
Så hade d blivit lite av en renault-show på parkeringen med en massa renault [^] Hehe, d hade varit sååå nice [;)]
Så hade d blivit lite av en renault-show på parkeringen med en massa renault [^] Hehe, d hade varit sååå nice [;)]
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by tompa</i>
<br />Jag,pappa och en granne ska mog dit (kommer i samma bil då)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det är ju en bra början [:D] Ett bra tag till innan det är dags så [:p][;)]
<br />Jag,pappa och en granne ska mog dit (kommer i samma bil då)
Det är ju en bra början [:D] Ett bra tag till innan det är dags så [:p][;)]
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Idis</i>
<br />Hallå ja... Jag mest bara undrade hur många som ska till elmia 9-12april ?
Hej, jag kommer vara där nere torsdag morgon till måndag kväl. Kommer dock inte ha clion med pga att vi behöver lastutrymme = större bil...
<br />Hallå ja... Jag mest bara undrade hur många som ska till elmia 9-12april ?
Hej, jag kommer vara där nere torsdag morgon till måndag kväl. Kommer dock inte ha clion med pga att vi behöver lastutrymme = större bil...