Byta original CD mot annan CD
Moderator: Forumpolisen
Byta original CD mot annan CD
Tjosan hallå..
Har då nyligen uppgraderat från en trött laguna till en pigg Cliosport -02
Det tradigaste är ju original cd´n,inget direkt monster bland cd...
Jag fick inga verktyg till att ta ur cd´n med... Måste ja ha nån speciell "nyckel" för att få bort den eller måste ja gå till en renault verkstad?
Och är det en standard iso-kontakt så att man bara kan plug and playa med nästa cd?
Ha d gott alla [8D]
Jag fick inga verktyg till att ta ur cd´n med... Måste ja ha nån speciell "nyckel" för att få bort den eller måste ja gå till en renault verkstad?
Och är det en standard iso-kontakt så att man bara kan plug and playa med nästa cd?
Ha d gott alla [8D]
Hej, om inte jag minns fel så är det ett hål i fronten på cd:n i varje hörn, köp en svetstråd, dela den i två delar och bocka två st U. Tryck in tråden i varje hål så att spärrarna släpper och sedan är det bara att dra ut den.
/Johan
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Idis</i>
<br />Tjosan hallå..
Ha d gott alla [8D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
/Johan
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Idis</i>
<br />Tjosan hallå..
Ha d gott alla [8D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ani</i>
<br />Har precis testat att koppla in en Sony CD i bilen istället för orginalet. Märkte dock att antennkontakten inte passade. Har tittat omkring lite men inte hittat något, någon som kan länka till en adapter som passar?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Den modellen finns på biltema, bara koppla imellan. typ 40:-
<br />Har precis testat att koppla in en Sony CD i bilen istället för orginalet. Märkte dock att antennkontakten inte passade. Har tittat omkring lite men inte hittat något, någon som kan länka till en adapter som passar?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Den modellen finns på biltema, bara koppla imellan. typ 40:-
Tackar. Är det en sån här du menar?
http://www.biltema.se/products/product. ... emId=78617
http://www.biltema.se/products/product. ... emId=78617