Renault Talisman
Moderator: Forumpolisen
-
- Firstname: Adnan
- Surname: Hadziibrahimbegovic
Renault Talisman
Hej
Är inställt på att skaffa en nyare Renault Talisman Energy TCe 200 Intens EDC, automat men tänkte höra med er som äger sådan bil om hur bra den är? Har provkört bara en och tyckte att den var jätteskön bil att köra. Negativt - positivt?
Provkörde en 160 diesel och bilen känndes verkligen skön att köra, välbyggd och välutrustad för de pengarna jämfört men en Volvo V60.
Tacksam för alla tips
Är inställt på att skaffa en nyare Renault Talisman Energy TCe 200 Intens EDC, automat men tänkte höra med er som äger sådan bil om hur bra den är? Har provkört bara en och tyckte att den var jätteskön bil att köra. Negativt - positivt?
Provkörde en 160 diesel och bilen känndes verkligen skön att köra, välbyggd och välutrustad för de pengarna jämfört men en Volvo V60.
Tacksam för alla tips
Adnan Hadziibrahimbegovic
- Stymie
- Firstname: Albert
- Surname: Sjöberg
Re: Renault Talisman
Har ingen Talisman, men bilarna är riktigt bra bortsett från radion och r-link2. Kan du leva med det så är det en mycket prisvärd och välbyggd bil.
___
Nu: Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
Nu: Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
-
- Forumpolis
- Firstname: John
- Surname: Ignell
Det finns en uppdatering för radion som ska göras på garantin.
Det har hänt att den tappar radiostationer och på vissa även handsfree till mobilen.
Det har hänt att den tappar radiostationer och på vissa även handsfree till mobilen.
John Ignell Enviken
Jag tycker talisman är en riktigt bra och fin bil, stort plus för dess last utrymme och snygga interiör.
-
- Firstname: Fredrik
- Surname: Gester
Jag är också spekulant på en Talisman. Jag har provkört en 200 JK bensin med 17” hjul. Jag tyckte vägljudet var lite högt. Det är väl vad jag kunde anmärka på. Finns det någon här med erfarenhet av bilen?