Reparationshandbok till Espace 2002-2015?
Moderator: Forumpolisen
Reparationshandbok till Espace 2002-2015?
Hej. Jag är ny här på forumet. Har aldrig ägt en Fransk bil i hela mitt liv. Men nu finns det funderingar på en Grand Espace av näst nyaste generationen, den tillverkades väl mellan 02-15 och är 5e generationens Espace om jag inte är helt fel ute. Hur som helst, innan jag köper en bil så ska jag ha tag på verkstadshandbok/dokumentation. Vad finns det för skrifter och/eller mjukvara att tillgå till Espace? Jag har googlat lite men hittade ingenting konstruktivt..
Peter Eriksson
Re: Reparationshandbok till Espace 2002-2015?
NEJ espace IV finns i 4 faser senaste sent 2012 som 2013 års modell tills espace V komPetEri79 wrote:Hej. Jag är ny här på forumet. Har aldrig ägt en Fransk bil i hela mitt liv. Men nu finns det funderingar på en Grand Espace av näst nyaste generationen, den tillverkades väl mellan 02-15 och är 5e generationens Espace om jag inte är helt fel ute. Hur som helst, innan jag köper en bil så ska jag ha tag på verkstadshandbok/dokumentation. Vad finns det för skrifter och/eller mjukvara att tillgå till Espace? Jag har googlat lite men hittade ingenting konstruktivt..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Okej. Och hur är det med reparationshandbok eller dylikt till Espace IV?Tony wrote:NEJ espace IV finns i 4 faser senaste sent 2012 som 2013 års modell tills espace V komPetEri79 wrote:Hej. Jag är ny här på forumet. Har aldrig ägt en Fransk bil i hela mitt liv. Men nu finns det funderingar på en Grand Espace av näst nyaste generationen, den tillverkades väl mellan 02-15 och är 5e generationens Espace om jag inte är helt fel ute. Hur som helst, innan jag köper en bil så ska jag ha tag på verkstadshandbok/dokumentation. Vad finns det för skrifter och/eller mjukvara att tillgå till Espace? Jag har googlat lite men hittade ingenting konstruktivt..
Peter Eriksson
Nästan lika tyst som i graven på det här forumet.. =/ Är det verkligen ingen som har något att säga?
Peter Eriksson
Finns handbok att köpa på ebay. Minns ej vad den heter men den ligger på dvd skivor
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Gunnar Westholm
Någon som har reparationshansbok til Espace IV på DVD att sälja?
Skickat från min XT1562 via Tapatalk
Skickat från min XT1562 via Tapatalk
Gunnar Westholm