När jag åker därifrån så märker jag att motorlampan börja lysa.
Lämnar in den igen för felsökning.
Då byter de stift och tändspole.
Åker idag och hämtar bilen kommer ca 100 och lampan lyser igen.
De felsöker och då visar det samma felkod igen på Cylinder 2.
Då säger de att om jag har riktigt otur så måste de byta motorn.
Har jag tur så behöver de bara ställa in kamaxeln.
Men vad en annan Renault verkstad sa så var chansen stor för att axeln tagit skada om de satt kamremmen så pass fel att motorn felindikerar.
Kan det stämma att man kan bli tvungen att byta motor i kärran?
Eller att de måste riva halva motorn?
![001_07 [smilie=001_07.gif]](./images/smilies/001_07.gif)
![001_07 [smilie=001_07.gif]](./images/smilies/001_07.gif)
![001_07 [smilie=001_07.gif]](./images/smilies/001_07.gif)